Zoner till Gudö

Moderator: Zonemakers

Madizon
Country: Sweden

Re: Zoner till Gudö

Post by Madizon »

Dacop wrote:
Madizon wrote:Hej igen, nu var det 1 år sen jag frågade efter nya zoner till Gudö för första gången och vi har inte fått nån :(
Varje månad har jag föreslagit 3 zoner men ingen har dykt upp :(
Det finns bara två zoner här ute (Godsägaren & Fiolen) och det är ett fint område och man kan även gå runt långsjön :)
Så nu håller jag tummarna på att det dyker upp några nya zoner här ute så att man slipper gå så jäkla långt för att komma till närmsta zon ;)
Tack på förhand!
Har kikat lite på området och slås av att det är väldigt snålt med lämpliga platser för zoner. Vore fint med lite hjälp att finna öppna, tillgängliga allmäna platser. Det mesta ser ut att vara privata tomter, och vägskäl blir generellt sett väldigt dåliga zoner.

Var min karta inge bra? :(
MvH Madizon
Dacop
Zonemaker

Post by Dacop »

Madizon wrote:
Dacop wrote:
Madizon wrote:Hej igen, nu var det 1 år sen jag frågade efter nya zoner till Gudö för första gången och vi har inte fått nån :(
Varje månad har jag föreslagit 3 zoner men ingen har dykt upp :(
Det finns bara två zoner här ute (Godsägaren & Fiolen) och det är ett fint område och man kan även gå runt långsjön :)
Så nu håller jag tummarna på att det dyker upp några nya zoner här ute så att man slipper gå så jäkla långt för att komma till närmsta zon ;)
Tack på förhand!
Har kikat lite på området och slås av att det är väldigt snålt med lämpliga platser för zoner. Vore fint med lite hjälp att finna öppna, tillgängliga allmäna platser. Det mesta ser ut att vara privata tomter, och vägskäl blir generellt sett väldigt dåliga zoner.

Var min karta inge bra? :(
MvH Madizon
Ursäkta, ovanligt dålig på att svara på foruminlägg just nu. Mycket att tänka på. :cry:

Hur som helst, bra med lite förtydligande. Din karta har hjälpt mig hitta några bra ställen, men är inte klar ännu. Zonerna tänds upp när allt är klart.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
Madizon

Post by Madizon »

Ingen fara! Kanoners, då vet jag att det är på gång iaf! :)
Tack!
Madizon

Post by Madizon »

Tack för de nya zonerna :)
Post Reply

Return to “Stockholm”