Kalmar är bäst

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
hazzard
Country: Sweden

Kalmar är bäst

Post by hazzard »

http://turfgame.com/user/Calmare1

Calmare1 gör nu över 1000pph det är helt galet med poäng, jag är förvånad varför inte folk i kalmar tar guld och silver där varje månad :D
Maqqan
Zonemaker

Re: Kalmar är bäst

Post by Maqqan »

Pph-rekordet ligger på 2400 har jag för mig så han har en bit kvar :) i Kalmar har väl Kingenin rekordet på runt 1500 vill jag minnas.
hazzard

Post by hazzard »

haha 2400? jösse mig :shock:
Calmare1

Post by Calmare1 »

Hmm, ja riktigt så enkelt var det inte. Jag var bara uppe i den höga PPHn vid ett enda tillfälle under hela månaden. Det är generellt många turfare i Kalmar och man blir lätt av med zoner hela tiden. Vid den aktuella dagen så spöregnade det, blåste och var väldigt kallt. Hade ca 100 zoner från sena kvällen innan och byggde på under usla väderförhållande just den dagen. Inget normalt mao..... ;)
hazzard

Post by hazzard »

Calmare1 wrote:Hmm, ja riktigt så enkelt var det inte. Jag var bara uppe i den höga PPHn vid ett enda tillfälle under hela månaden. Det är generellt många turfare i Kalmar och man blir lätt av med zoner hela tiden. Vid den aktuella dagen så spöregnade det, blåste och var väldigt kallt. Hade ca 100 zoner från sena kvällen innan och byggde på under usla väderförhållande just den dagen. Inget normalt mao..... ;)
äh du vann ju stort va pratar du om ingen kunde matcha dig lol... ;) är man sist ut på en kväll så håller man pph oftast i dom flesta städer utom stockholm då kanske..
StarDust
Zonemaker

Post by StarDust »

Är man ute efter guldet numera så är det såndant man får utstå. Själv fick man cykla i -14 för bronset mot zontäta 08 när det begavs.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
hazzard

Post by hazzard »

StarDust wrote:Är man ute efter guldet numera så är det såndant man får utstå. Själv fick man cykla i -14 för bronset mot zontäta 08 när det begavs.
ja det är sant, det är många timmar på sadeln man måste sitta hela månaden :P
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”