Ny zonläggare

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1498
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Ny zonläggare

Post by Maqqan »

Hejsan

Nu är det dags för mig att ansvara för Kalmar 4 omgångar framåt. Ni minns mig kanske som tvåa från ert event i augusti efter att Cykelturbo slagit mig med pph (inte bitter). ;)

Jag kör en presentation på forumet denna gång och det är här som ni har störst chans att påverka mitt val av placeringar. Jag kommer att läsa på facebook om ni diskuterar där och kanske göra något instick men jag kommer inte följa det kontinuerligt, så forumet rekommenderas i första hand.

Jag hoppas ni har läst våra nya direktiv om zonplaceringar, om inte så rekommenderar jag er starkt att besöka turfgame.com och läsa vad som gäller. Med detta i ryggen så ska jag läsa in mig på tidigare trådar och de nya som kommer upp så ni har god möjlighet att påverka mina val fram till bra förslag. Foton på förslaget med en tydlig beskrivning var det är taget och varför det är en bra placering tycker jag om.
Frodovic
Posts: 32
Joined: 07 May 2012 12:40
Country: Sweden

Re: Ny zonläggare

Post by Frodovic »

Välkommen :)
bjoker
Posts: 8
Joined: 07 May 2015 18:51
Country: Sweden

Re: Ny zonläggare

Post by bjoker »

Välkommen Maqqan! Trevligt med ny zonläggare.

Turfar i Västervik och vi har nyligen fått ett antal nya zoner vilket vi är väldigt glada för. Tyvärr känns det inte som om det räcker till ändå. Vi har många turfare (6-7 st) som ligger på topp 10-15 och senaste omgången har nog ett tiotal nya turfare kommit till. Tittar man på topplistan för zonövertagande för denna omgång har Västervik 8 zoner bland de 100 mest tagna och det är ingen annan kommun i Kalmar län som har zoner med på den topplistan. Detta gör att det blir svårt att komma ut och ta zoner och om inget görs kommer nog en del turfare tyvärr bli ganska kortvariga. Skickar med en fil med zonförslag i Lysingsbadets område, ett område där det kommer bli mycket turister i sommar (vår 5-stjärniga camping ligger i området) varav säkert en del är turfare, som också skulle ha glädje av zonerna.
Håller tummarna att det kan gå vägen att få ytterligare en utökning av zonerna. ;)
Attachments
Prio 2.jpg
Prio 2.jpg (462.77 KiB) Viewed 3036 times
ökenråttan
Posts: 16
Joined: 08 May 2015 20:25
Country: Sweden

Re: Ny zonläggare

Post by ökenråttan »

Hej Maqqan!

Har en liten önskan. Kvoten för Zoner snart är slut och det respekterar jag.

Nu till min önskan!

Finns det möjlighet att få en badzon til Västervik, detta då vi är en sommarstad.
La förslag på tre st i maj månad.

Lysingbadet är en femstjärning camping och Breviksbadet som har en vanlig Zon är en liten badplats mitt i city.

MVH Ökenråttan
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1498
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Sv: Ny zonläggare

Post by Maqqan »

ökenråttan wrote:Hej Maqqan!

Har en liten önskan. Kvoten för Zoner snart är slut och det respekterar jag.

Nu till min önskan!

Finns det möjlighet att få en badzon til Västervik, detta då vi är en sommarstad.
La förslag på tre st i maj månad.

Lysingbadet är en femstjärning camping och Breviksbadet som har en vanlig Zon är en liten badplats mitt i city.

MVH Ökenråttan
Ja det får vi givetvis fixa, en kuststad utan vattenzon klingar dåligt.

Skickat från min D6503 via Tapatalk
ökenråttan
Posts: 16
Joined: 08 May 2015 20:25
Country: Sweden

Re: Ny zonläggare

Post by ökenråttan »

Helt underbart kul. Vi har fått en vattenzon i Västervik på Lysingsbadet.

Tack!

Ikväll var Gammelsmurf modig och simmade ut i det kalla vattnet och tog den.

Ökenråttan
Frodovic
Posts: 32
Joined: 07 May 2012 12:40
Country: Sweden

Re: Ny zonläggare

Post by Frodovic »

Kanon med vattenzon och snyggt med breddningen på söder ;)
Post Reply

Return to “Kalmar”