Du vet att du turfar när:

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
bocklingen
Posts: 346
Joined: 27 Apr 2014 07:20
Country: Sweden
Location: Rasbokil Örkulla

Re: Du vet att du turfar när:

Post by bocklingen »

HappyF wrote:... när man ger sig ut i snöblandat regn fast SMHI gått ut med en klass 2-varning, eftersom man tänker att då är det ingen konkurrens om zonerna.
<skäms lite och skrapar med foten>


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Join: 2014-04-26 09:25:32
Special goals: 1. Icosaregion star 2. Get all unique z in Katrineholm :)

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Du vet att du turfar när:

Post by Velocipedryttaren »

HappyF wrote:... när man ger sig ut i snöblandat regn fast SMHI gått ut med en klass 2-varning, eftersom man tänker att då är det ingen konkurrens om zonerna.
Klass 2 varning, det betyder väl bra turf väder? :oops:
kingenin
Posts: 30
Joined: 02 Sep 2012 19:18
Country: Sweden

Re: Du vet att du turfar när:

Post by kingenin »

...alla zoner på väg till jobbet är blockade :shock: och du tänker tanken "Hur ska jag ta mig till jobbet idag då?"
User avatar
DIProgan
Posts: 693
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Du vet att du turfar när:

Post by DIProgan »

Du får ett oväntat tågbyte och är intresserad av att chansa på att ta en ny region även om anslutningen kan missas.
Running the third-party project https://turfbridge.com
User avatar
Changrila
Posts: 185
Joined: 01 Feb 2014 23:52
Country: Sweden
Contact:

Re: Du vet att du turfar när:

Post by Changrila »

kingenin wrote:...alla zoner på väg till jobbet är blockade :shock: och du tänker tanken "Hur ska jag ta mig till jobbet idag då?"
Alternativt när du ska ta dig hem från affären, en vän eller annat och "inte kan komma hem" eftersom alla zoner redan är gröna. Har hänt mig flera gånger senaste tiden då turfarna här varit ganska lata (de påstår att cyklar inte fungerar så bra i snö och att de inte vill gåturfa ;) ) och jag hjälpt morsan med flyttpackning på kvällarna. Som tur är börjar folk vakna till liv lite igen, så nu kan jag för det mesta ta mig hem med lätthet :D
Herbajanne
Posts: 5
Joined: 21 Aug 2012 08:30
Country: Sweden

Re: Du vet att du turfar när:

Post by Herbajanne »

man lånar dotterns hund som ursäkt för att ta långa "promenader" på flera timmar.
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”