Frustrationstråden

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
Saidfun
Posts: 45
Joined: 13 Dec 2010 08:59
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by Saidfun »

gurubashi wrote:Frustrerande att åka till Kalmar en hel helg för att sno zoner ifrån Kalmarturfarna, för att inse att jag bara har 40% batteri kvar och glömt laddaren 30 mil bort... :cry:
Du kan få Fredricks adress - så kan du åka hem till honom och låna en laddare !!
Image
HTC Magic | SonyEricsson Xperia Arc | SonyEricsson X10 mini |HTC Wildfire | Sony Xperia S |
Image
User avatar
Fredrick
Donator
Posts: 262
Joined: 10 Dec 2010 02:42
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Frustrationstråden

Post by Fredrick »

gurubashi wrote:Frustrerande att åka till Kalmar en hel helg för att sno zoner ifrån Kalmarturfarna, för att inse att jag bara har 40% batteri kvar och glömt laddaren 30 mil bort... :cry:
Vilket sammanträffande!
Jag som just lanserat en ny tjänst på http://fredrickturfare.se
För bara 100 kr/dygn kan ni nu hyra en turf-laddare.
Tjänsten finns idag bara i Kalmar men planer på att öppna i fler turf-regioner finns.
:mrgreen:
[Kalmar/Skedshult • Xperia Z3]
gurubashi
Posts: 256
Joined: 14 Apr 2011 06:44
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Frustrationstråden

Post by gurubashi »

Haha... jag fick några stycken, och min decacity-medalj, så jag är nöjd just nu.

Sparar lite batteri till ny omgång imorrn. Blir det kamp om neutralizer-medaljen kanske? 8-)
Image
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Frustrationstråden

Post by Thunell »

gurubashi wrote:Haha... jag fick några stycken, och min decacity-medalj, så jag är nöjd just nu.

Sparar lite batteri till ny omgång imorrn. Blir det kamp om neutralizer-medaljen kanske? 8-)
Är du i Linköping blir det garanterat kamp för jag ska ha en ny medalj imorrn;)

//Thunell
User avatar
Fredrick
Donator
Posts: 262
Joined: 10 Dec 2010 02:42
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Frustrationstråden

Post by Fredrick »

gurubashi wrote:Haha... jag fick några stycken, och min decacity-medalj, så jag är nöjd just nu.

Sparar lite batteri till ny omgång imorrn. Blir det kamp om neutralizer-medaljen kanske? 8-)
Är du bara i Kalmar så blir det ingen medalj iaf.
Måste väl ta hela Kalmar, Nybro och halva Öland - och ska man göra på under 5 timmar utan att någon annan turfare plockar zoner? Blir tufft =)
[Kalmar/Skedshult • Xperia Z3]
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Frustrationstråden

Post by Thunell »

Idag går starten jättebra men framåt hittar även andra ut så jag ger mig ut på en till cykeltur. Till en början går det bra, förutom att jag får vänta ut Goose72:s blocktid. Senare går det sämre, kommunen verkar gilla att gräva häl i vägarna här och idag stötte jag på det värsta hittils - ett 10cm djupt hål som sträckte sig över hela vägen. Resultatet av att upptäcka hålet alldelles försent blev ett ovalt bakdäck, det i sin tur ledde fram till beslutet att cykla mot hem(tidigare än tänkt). När jag sedan har ungefär 1km kvar smäller slangen i bakdäcket och jag får gå med cykeln hem:( Inte nog med det så bilturfar Jorgen fortfarande runt och tar mina zoner:(
Goose72
Posts: 153
Joined: 15 Apr 2011 10:08

Re: Frustrationstråden

Post by Goose72 »

Ajdå, men du klarade dig ju utan att vurpa.
Det är bara o knyta på joggingskorna imorgon då o springa o ta tillbaka zonerna som jag nu ska ut o ta från den elendiga Jörgen, som är så sölig att jag fått vänta halva kvällen på att han ska bege sig från city hehe.
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Frustrationstråden

Post by Thunell »

143 takeovers på 34 timmar, ca 630 timmar kvar. Var ska detta sluta?
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Frustrationstråden

Post by Drassen »

allmän konditionsexplosion?
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
Vaktarn
Posts: 100
Joined: 31 Mar 2011 00:02

Re: Frustrationstråden

Post by Vaktarn »

det mest frustrerande med turf är att det inte fanns innan familjen fanns :cry:
telefon: hero | vaktar: Uppsala
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”