Läser någon zonläggare förslagen?

Moderator: Zonemakers

User avatar
Bombina
Posts: 189
Joined: 05 Mar 2012 11:37
Country: Sweden
Location: Stockholm

Läser någon zonläggare förslagen?

Post by Bombina »

Undrar bara om det är någon idé att lägga förslag?
Det skulle vara trevligt att få feedback på sina zonförslag :D
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by Velocipedryttaren »

Läsa forumet ingår i zonmakarens ansvar, men att ge feedback är inget krav.
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by hazzard »

Velocipedryttaren wrote:Läsa forumet ingår i zonmakarens ansvar, men att ge feedback är inget krav.
då ska du inte vara zonmakare, ditt jobb är att ge feedback vilket kanske uppskattas av dom som ger förslag..
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1498
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by Maqqan »

hazzard wrote:
Velocipedryttaren wrote:Läsa forumet ingår i zonmakarens ansvar, men att ge feedback är inget krav.
då ska du inte vara zonmakare, ditt jobb är att ge feedback vilket kanske uppskattas av dom som ger förslag..
In kommer hazzard med sin sedvanligt goda attityd :)

Den bästa feedbacken är en ny zon på förslagen och inte ett svar i forumet ;)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by SunYour »

Att lägga förslag är Alltid en bra idé. Men Bombina som själv varit zonläggare en gång i tiden borde veta hur många förslag som trillar in varje månad och hur många det redan finns att välja på. Att vara zonläggare är inte ett heltidsjobb med OB-tillägg. Faktiskt inget betalt alls, möjligtvis i glada miner och uppskattning. På minuskontot hamnar det man försakar.

Att lägga förslag i appen, och sedan följa upp dem i forumet är ju i första hand till för att kunna diskutera spelare sinsemellan. Som Velocipedryttaren skriver, så är det när zonen blir implementerad som man får feedback.
Zonförslag raderas av princip inte. Även riktigt dåliga förslag ger ju ändå en vink om var man önskar en zon.
Även om den inte råkade hamna på en lämplig plats så kan den bana väg för en zon i närheten.
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Bombina
Posts: 189
Joined: 05 Mar 2012 11:37
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by Bombina »

SunYour wrote:Att lägga förslag är Alltid en bra idé. Men Bombina som själv varit zonläggare en gång i tiden borde veta hur många förslag som trillar in varje månad och hur många det redan finns att välja på. Att vara zonläggare är inte ett heltidsjobb med OB-tillägg. Faktiskt inget betalt alls, möjligtvis i glada miner och uppskattning. På minuskontot hamnar det man försakar.

Att lägga förslag i appen, och sedan följa upp dem i forumet är ju i första hand till för att kunna diskutera spelare sinsemellan. Som Velocipedryttaren skriver, så är det när zonen blir implementerad som man får feedback.
Zonförslag raderas av princip inte. Även riktigt dåliga förslag ger ju ändå en vink om var man önskar en zon.
Även om den inte råkade hamna på en lämplig plats så kan den bana väg för en zon i närheten.
Jo visst vet jag att det trillar in en hel del. Men nu var ju frågan om någon läser inläggen och zonförslagen som läggs här för det är väl därför den här tråden finns eller har jag fel. Att det inte kommer några zoner är jag helt införstådd i.
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by SunYour »

Jag tror du fått svar på frågan i alla fall :)

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Gooseson
Posts: 62
Joined: 22 Feb 2014 09:56
Country: Sweden

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by Gooseson »

Kan bara instämma i det Bombina skriver.
Finns en hel del zonläggare som kvitterar att de läst inläggen vilket jag anser är det minsta man kan begära.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by StarDust »

Jag har läst detta.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Läser någon zonläggare förslagen?

Post by Byggaren »

Jag med
Post Reply

Return to “Stockholm”