Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn här

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Fredrick
Donator
Posts: 262
Joined: 10 Dec 2010 02:42
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Fredrick »

Lasarettway i Kalmar borde byta namn, då det finns en Lasarettway i Norrköping också.
[Kalmar/Skedshult • Xperia Z3]
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by StarDust »

Lasarettway ä ändrad av jossan.

Och hörni, det finns inga buggar längre vad jag kan se. Jag snackade med Drassen om det för flera dagar sedan och vi löste det snabbt.
Zonen i Kungsbacka är ändrad.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
ChiliBBQ
Posts: 58
Joined: 27 May 2011 21:59

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by ChiliBBQ »

ChiliBBQ wrote:"Seedstreet" ligger mitt i en rondell, kändes inte helt ok när jag tog den för nån vecka sedan. Borde kunna läggas på fåltet utanför som man når via cykelväg eller på torget en bit söderut.
Status på detta? Rondellen kan vara relativt trafikerad ibland och generellt borde väl zoner i trafiken undvikas?
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by StarDust »

ChiliBBQ wrote:
ChiliBBQ wrote:"Seedstreet" ligger mitt i en rondell, kändes inte helt ok när jag tog den för nån vecka sedan. Borde kunna läggas på fåltet utanför som man når via cykelväg eller på torget en bit söderut.
Status på detta? Rondellen kan vara relativt trafikerad ibland och generellt borde väl zoner i trafiken undvikas?
Ber om ursäkt, glömde bort denna. Hoppas det här blir bättre! ;)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Linkus
Posts: 6
Joined: 09 Jun 2011 15:01

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Linkus »

Skerved wrote: En av zonerna är borttagen nu, så det borde fungera, ser inga dubbla zoner längre.
Kalas nu ser det ok ut på kartan, ska dra mig dit senare idag och se så allt funkar ;)
Tack så mycket!
You really don't know you know, but when they know you know, you know!
User avatar
Fredrick
Donator
Posts: 262
Joined: 10 Dec 2010 02:42
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Fredrick »

JämtCamå kanske borde byta namn till JämtCamp :mrgreen:
[Kalmar/Skedshult • Xperia Z3]
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Stonecape »

Fredrick wrote:JämtCamå kanske borde byta namn till JämtCamp :mrgreen:
Fixat.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Blabert »

Magasinzone i Mantorp borde kanske tillhöra regionen Mjölby, inte Linköping, då Mantorp ligger i Mjölby kommun.

Edit: Såg nu att Parkstreet i Skänninge också tillhör Linköping, samma sak där, borde kanske vara Mjölby.
Last edited by Blabert on 02 Jul 2011 16:40, edited 1 time in total.
Image
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by tomtebloss »

Newbay i Nyköping - Hade tänkt rapportar den här för ett halvår sen eller nåt. Men glömt bort det. Dels på namnet då det ligger en dublett i samma stad på andra sidan vattnet. Det är alltså den södra zonen vi pratar om. Den ligger i något slags träsk eller massvis med flera meter högt och tjock vass. Det ser ut som på kartan att den ligger på land, men så är inte fallet, så tror inte det är en vattenzon heller.

Jag vet att många erfarna turfare försökt nå den, liksom mig och avböjt. Då är vi ändå de som gärna inte skiter i en zon när vi väl är där. Jag vet att den har blivit tagen en gång men fråga mig inte hur. Förmodligen från vattnet (eller om det var is då?). Kunde inte kolla på info om zonen på webben då jag fick se infon för den andra zonen istället.

Dock har jag inget bra förslag på var den ska flyttas. De stod en del chaktmaskiner och grävskopor där när jag var där så tror de håller på med ett nytt bostadsområde mellan Arnö Strandväg och Arnöleden.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Blabert »

tomtebloss wrote:Newbay i Nyköping - Hade tänkt rapportar den här för ett halvår sen eller nåt. Men glömt bort det. Dels på namnet då det ligger en dublett i samma stad på andra sidan vattnet. Det är alltså den södra zonen vi pratar om. Den ligger i något slags träsk eller massvis med flera meter högt och tjock vass. Det ser ut som på kartan att den ligger på land, men så är inte fallet, så tror inte det är en vattenzon heller.

Jag vet att många erfarna turfare försökt nå den, liksom mig och avböjt. Då är vi ändå de som gärna inte skiter i en zon när vi väl är där. Jag vet att den har blivit tagen en gång men fråga mig inte hur. Förmodligen från vattnet (eller om det var is då?). Kunde inte kolla på info om zonen på webben då jag fick se infon för den andra zonen istället.

Dock har jag inget bra förslag på var den ska flyttas. De stod en del chaktmaskiner och grävskopor där när jag var där så tror de håller på med ett nytt bostadsområde mellan Arnö Strandväg och Arnöleden.

Just det ja, den zonen behöver verkligen ligga någon annanstans.
Image
Locked

Return to “Allmänt om zoner”