automatiska systemet hade inte kickat igång:)
Nu har Blabert och gurubashi fått donationsmedaljen!
Vi har lite idéer om hur pengarna ska användas för att gynna spelarskaran, TACKAR!
Donationer
Moderator: Zonemakers
Re: Donationer
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Tack för det!Andreas wrote:automatiska systemet hade inte kickat igång:)
Nu har Blabert och gurubashi fått donationsmedaljen!
Vi har lite idéer om hur pengarna ska användas för att gynna spelarskaran, TACKAR!

ni borde fixa så man kan skicka donationer tillbankkonto med =)
orka smsa iväg typ 100 spänn bara sådär =/
och sen är mobilen slut på pengar.. för oss med kontantkort =(
=)
=)
Faktiskt sant, annars är PayPal ett bra alternativM0ss4n wrote:ni borde fixa så man kan skicka donationer tillbankkonto med =)
=)

ahummmm...ja det skulle vi kunna, måste bara vara helt särat från vår privatekonomi osv..ska se.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Ja, det är myycket krångligt att gå till banken.Andreas wrote:ahummmm...ja det skulle vi kunna, måste bara vara helt särat från vår privatekonomi osv..ska se.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Japp, enda stället som har värre öppettider än systembolaget.StarDust wrote:Ja, det är myycket krångligt att gå till banken.Andreas wrote:ahummmm...ja det skulle vi kunna, måste bara vara helt särat från vår privatekonomi osv..ska se.

Jag tänkte införa ett "projekt" att ge alla snälla donatorer en egen fin rank på forumet.
Följande personer har donerat:
Alla som finns med på listan ovan har fått Donator ranken, de med stjärna innan kunde jag inte hitta på forumet.
Jag kan ha missat någon, så säg gärna till om ni inte fått ranken under ert nick trots att ni donerat!
Följande personer har donerat:
Code: Select all
Eddyueue
Jojje167
Blabert
Fredrick
humbug
Roxen
Zer0th
Arias
*OlfiCinq
Johan_P
MonsteR
erikd
nattSudden
mortuus
*Stonecape
gurubashi
iostream
suburban
dt94josa
djighis
grytlock
*Xperia84
Jag kan ha missat någon, så säg gärna till om ni inte fått ranken under ert nick trots att ni donerat!

Vill gärna donera. Ser att inlägget med hur man donerar är snart ett år gammalt. Är det fortfarande SMS/Paypal/Flattr som gäller? Eller är det ändrat? Vill ju ha en medalj med spargrisen!