Bilder på Turfare!

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
Goose72
Posts: 153
Joined: 15 Apr 2011 10:08

Re: Bilder på Turfare!

Post by Goose72 »

Här följer bilder på Linköpings storturfare:
Attachments
Roxen fotad nere vid Larzone. Hade först passerat honom nere vid Rodbridge, men hann inte få fram telefonen då. Så jag åkte i förväg upp till Larzone o lurpassade i skuggan av kyrkan, efter att först ha iaktagit de som stod vid övergångsstället till Hamngatan och faktiskt gissat rätt vem den store Roxen var...han är lång som en flaggstång.
Roxen fotad nere vid Larzone. Hade först passerat honom nere vid Rodbridge, men hann inte få fram telefonen då. Så jag åkte i förväg upp till Larzone o lurpassade i skuggan av kyrkan, efter att först ha iaktagit de som stod vid övergångsstället till Hamngatan och faktiskt gissat rätt vem den store Roxen var...han är lång som en flaggstång.
Roxen_sized.jpg (212.93 KiB) Viewed 2897 times
Thunell fotade jag för flera veckor sedan, när han stormade fram på sin risiga cykel nedför ågatan, mellan Domparken och Larzone tror jag det var. Stod även denna gång i skydd, men nu inne hos Hakepi o beställde en kebab :D
Thunell fotade jag för flera veckor sedan, när han stormade fram på sin risiga cykel nedför ågatan, mellan Domparken och Larzone tror jag det var. Stod även denna gång i skydd, men nu inne hos Hakepi o beställde en kebab :D
Thunell_driveby_blur.jpg (213.06 KiB) Viewed 2897 times
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Bilder på Turfare!

Post by Thunell »

Här kommer två på Roxen när han inte hade en aning om att jag följde efter honom i ca 300m:

Image

Image
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Bilder på Turfare!

Post by Jojje »

Här är mitt bidrag till "smygbilder tagna på längst avstånd". 2003meter för att vara exakt. :ugeek:

Image

Det är sundsvallsturfaren olle med ett par vandringskamrater. Man kan ana en turf-pose på personen till höger. :)
Bara en zon till
User avatar
mortuus
Donator
Posts: 498
Joined: 06 Sep 2010 13:47
Country: Sweden
Location: Malmö

Re: Bilder på Turfare!

Post by mortuus »

Tuffingen pehe gick häromdagen i parken smygandes i tron om att ingen ser hahha jag ser allt :lol:


Image
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö
Image Image ImageImage Image ImageImage
Goose72
Posts: 153
Joined: 15 Apr 2011 10:08

Re: Bilder på Turfare!

Post by Goose72 »

Lyckades få ännu en turfare att fastna på bild vid Larzone.
Det är nybörjarturfaren Obeone som efter att ha tagit Rodbridge passerade förbi Larzone jag nyss tagit. Jag stod o smög i buskaget, och smet över till Lillatorget medan hon verkade spana vem som snott hennes zon.
Gillar rookiesarnas 5min blocktid :D
Attachments
Obeone (bakifrån)
Obeone (bakifrån)
Obeone_small.jpg (56.57 KiB) Viewed 2825 times
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Re: Bilder på Turfare!

Post by Leffman »

Turfaren Binary från Borås på väg från zonen Borsouth.

Image
Last edited by Leffman on 09 Jul 2011 21:48, edited 1 time in total.
ManBehavingBadly
Posts: 14
Joined: 18 Mar 2011 10:00

Re: Bilder på Turfare!

Post by ManBehavingBadly »

Fan, blir till att skaffa mask inför kommande veckan i Linköping. Vet ju aldrig när Gåsen smyger runt i buskaget... Fina bilder. Har sett Roxen vid flera tillfällen jag med. Övriga har jag lyckats missa, än så länge.
User avatar
ChiliBBQ
Posts: 58
Joined: 27 May 2011 21:59

Re: Bilder på Turfare!

Post by ChiliBBQ »

Passerade slussen idag på väg till jobbet och ser då Bullmannen turfandes i gamla stan. Tar slusszone snabbt och går mot Kornzone för ett litet bakhåll.. sedan är han plötsligt där, höll nästan på att missa och slänger upp telefonen för att fota, fick även en bild i flykten.
Attachments
bullmannen2.jpg
bullmannen2.jpg (248.97 KiB) Viewed 2749 times
bullmannen1.jpg
bullmannen1.jpg (240.91 KiB) Viewed 2749 times
User avatar
Zipper
Posts: 21
Joined: 05 Jul 2011 13:20

Re: Bilder på Turfare!

Post by Zipper »

Haha, trodde det var han med hunden först. Skyller på morgontrötthet, annars vore det riktigt tufft och turfa med djur. Medalj? :D
pehe
Posts: 19
Joined: 11 Jun 2011 17:17

Re: Bilder på Turfare!

Post by pehe »

mortuus wrote:Tuffingen pehe gick häromdagen i parken smygandes i tron om att ingen ser hahha jag ser allt :lol:
Kan det vara jag? Jag har inte haft långbyxor på mig på evigheter känns det som, men jag har faktiskt sådana kläder så det kan nog vara jag. Synd att bilden är så suddig ;) Jag misstänkte att du bodde där. Har ofta sett din "gubbe" på kartan där utan att du gjort någon ansats att försöka ta zonen.
Post Reply

Return to “Allmänt”