Donationer

Moderator: Zonemakers

Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Donationer

Post by Stonecape »

Arias wrote: Alla som finns med på listan ovan har fått Donator ranken, de med stjärna innan kunde jag inte hitta på forumet.

Jag kan ha missat någon, så säg gärna till om ni inte fått ranken under ert nick trots att ni donerat!
Stonecape är ju jag, kanske skulle byta namn till Stonecape i forumet också...
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

Re: Donationer

Post by Mosik »

det tycker jag
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Re: Donationer

Post by Leffman »

Ni har inte funderat på att sälja aktier/delar av företaget istället om någon vill investera mer så att det kommer in mer pengar som kan sattsas på marknadsföringen/utvecklingen så att det går fortare och det hela blir större ?

Det finns säkert folk här som ser potentialen och vill investera pengar, vore kul att bli aktieägare i bolaget.
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Donationer

Post by Drassen »

Än så länge vill vi inte ge oss in i aktieträsket, men det är en intressant tanke för framtiden.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

Re: Donationer

Post by Mosik »

Är inte Andrimon AB ett aktiebolag då?
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Donationer

Post by Drassen »

jo, men inte ett publikt.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
pehe
Posts: 19
Joined: 11 Jun 2011 17:17

Re: Donationer

Post by pehe »

Jag skulle gärna donera en del av det jag sparar på att inte behöva något gymkort numera, men att skaffa PayPal-konto är jobbigt (nåja, inte jättejobbigt, men jag slipper helst) och att donera via SMS är inte aktuellt eftersom jag använder min arbetsgivares SIM-kort. Finns det någon möjlighet att donera via banköverföring så informera mig gärna... annars får jag väl fixa det där PayPal-kontot så småningom.

Om det i framtiden blir möjligt att köpa aktier i företaget är jag intresserad av det också.
User avatar
strober
Posts: 12
Joined: 03 Jan 2011 19:52

Re: Donationer

Post by strober »

Nu har jag donerat 8-)
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Donationer

Post by Arias »

Skerved wrote:
Arias wrote: Alla som finns med på listan ovan har fått Donator ranken, de med stjärna innan kunde jag inte hitta på forumet.

Jag kan ha missat någon, så säg gärna till om ni inte fått ranken under ert nick trots att ni donerat!
Stonecape är ju jag, kanske skulle byta namn till Stonecape i forumet också...
Du får tyvärr ingen Donations rank, då du har en ännu mer awesome rank! Skulle du hellre vilja ha Donations ranken så är du välkommen att kontakta mig så byter jag självklart!

(Ledsen att jag inte koppla ihop de olika nicken, numera vet jag att ni är en och samma person! :) )
pehe wrote:Jag skulle gärna donera en del av det jag sparar på att inte behöva något gymkort numera, men att skaffa PayPal-konto är jobbigt (nåja, inte jättejobbigt, men jag slipper helst) och att donera via SMS är inte aktuellt eftersom jag använder min arbetsgivares SIM-kort. Finns det någon möjlighet att donera via banköverföring så informera mig gärna... annars får jag väl fixa det där PayPal-kontot så småningom.

Om det i framtiden blir möjligt att köpa aktier i företaget är jag intresserad av det också.

Skicka PM till Andreas så kan ni säkert lösa det, förstår vad du menar och är kul att du vill hjälpa till!
Image
User avatar
strober
Posts: 12
Joined: 03 Jan 2011 19:52

Re: Donationer

Post by strober »

Hur länge dröjer det normalt innan man får donationsmedaljen? Donerade för drygt en vecka sedan...
Post Reply

Return to “Allmänt om zoner”