Eskilstuna

Moderator: Zonemakers

Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Eskilstuna

Post by Stonecape »

rage wrote:Trevligt att det äntligen blir flera zoner i E-tuna. Skulle vilja att mitt förslag bakom parkeringshuset mitt emot sjukhuset skulle bli godkänd för att det går att komma upp på berget genom en stig på andra sidan skogen. Dessutom har jag själv varit där uppe och det är fin utsikt där, man ser hela Eskilstuna i stort sett. Fint ställe om inte annat.
Nu så, kolla gärna om det blev bra! :)
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

Skerved wrote:
rage wrote:Trevligt att det äntligen blir flera zoner i E-tuna. Skulle vilja att mitt förslag bakom parkeringshuset mitt emot sjukhuset skulle bli godkänd för att det går att komma upp på berget genom en stig på andra sidan skogen. Dessutom har jag själv varit där uppe och det är fin utsikt där, man ser hela Eskilstuna i stort sett. Fint ställe om inte annat.
Nu så, kolla gärna om det blev bra! :)
Jag ska gå kolla i morgon om det blev bra med andra zonerna. Shiftingzone blev bra i alla fall, fast gör den gärna lite mindre och mitt i skogen. Den blev lite för enkel att ta.
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Eskilstuna

Post by Stonecape »

Nu finns där en vattenzon också. :P Nu blir det inga fler i E-tuna från min sida på ett tag. :)
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

Skerved wrote:Nu finns där en vattenzon också. :P Nu blir det inga fler i E-tuna från min sida på ett tag. :)
Annars hade jag och tomtebloss önskat slagsta glass som zon ;)
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

Tack i alla fall för en hel del zoner.
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Eskilstuna

Post by Stonecape »

rage wrote:
Skerved wrote:Nu finns där en vattenzon också. :P Nu blir det inga fler i E-tuna från min sida på ett tag. :)
Annars hade jag och tomtebloss önskat slagsta glass som zon ;)
Där har dom god glass. Tack för påminnelsen, ska nog åka förbi där på min semesterresa! Kanske ligger en zon där till dess. :P
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

Jag undrar vad som hände med VilstaWater riktigt...? Fick inget meddelande i appen att jag skulle ha fått aqua medaljen.
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Eskilstuna

Post by Stonecape »

rage wrote:Jag undrar vad som hände med VilstaWater riktigt...? Fick inget meddelande i appen att jag skulle ha fått aqua medaljen.
Det var helt i sin ordning, jag glömde nämligen göra den till vattenzon... :( Nu är den en vattenzon, så nästa gång du tar den ska du få medaljen. :geek:
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Eskilstuna

Post by tomtebloss »

Näää. Vad är det för fiffel och båg. Klart grabben ska ha en order of aquamen. Skicka ett pm till drassen så ordnar han nog till en åt dig.

Fast det vore iofs bra om du tog den en gång till så vi får se lite bilder från övertagandet. Jag kan komma och fota om det är så att du bara har en mobil :shock:
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

tomtebloss wrote:Näää. Vad är det för fiffel och båg. Klart grabben ska ha en order of aquamen. Skicka ett pm till drassen så ordnar han nog till en åt dig.

Fast det vore iofs bra om du tog den en gång till så vi får se lite bilder från övertagandet. Jag kan komma och fota om det är så att du bara har en mobil :shock:
Jag tog Vatten zonen i Västerås igår... Skulle gärna ta zonen i VilstaWater igen om jag förlorade den först. Sen kan jag ta och gå med på fotografier.

Här är bild när jag tar zonen i Västerås vatten
http://privat.bahnhof.se/wb976439/turfz ... AG0288.jpg
http://privat.bahnhof.se/wb976439/turfz ... AG0290.jpg
Post Reply

Return to “Södermanland”