Här är några bilder från Selknä station en halvfin tidig vinterdag (29e november 2018)

Här är några bilder från Selknä station en jättefin decemberdag (19e december 2018) som jag tog när jag hade brottom till skolan vilket är anledningen till att bilden på stationen blev lite suddig

Här är en bild från andra sidan sjön en tråkig och mild decemberdag (9e december 2018)

Såhär tycker jag att zonen kan se ut
Förslag på namn: Selknästation

Det finns en annan zon i Skölsta som Lennakatten går till som är lite jobbig eftersom att man inte kan ta den när man är på tåget. Den zonen heter Vedyxaskogen och jag tycker att den borde flyttas ut lite grann eller förlängas som i den här bilden

Zonen i Lenna och Almunge tycker jag är lite jobbig också
I Lenna finns det en zon som heter "Lennakatten" som är typ en meter utanför tåget. Jag tycker att den borde ändras till såhär

Zonen i Almunge tycker jag också borde vara en zon man kan ta från tåget som vid dem flesta stationer. Jag tycker den zonen kan vara lite annorlunda och se ut såhär

August värdshus är en jättefin restaurang och jag tycker att det vore roligare om zonen kunde bli tagen både från Restaurangen och Stationen än bara vid Coop
Gott nytt år och hälsningar från Kygni