Donationer

Moderator: Zonemakers

User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Donationer

Post by Arias »

strober wrote:Hur länge dröjer det normalt innan man får donationsmedaljen? Donerade för drygt en vecka sedan...
Är osäker på om de infört automatisk medalj än, så antar att de inte gjort det eller att något strular.
Antingen får du vänta på att någon från TurfDev ser det här (jag hjälper bara till med forumet), eller så kan du skicka PM till Andreas som gärna hjälper dig med att ge din medalj som du självklart är värd!

I vanliga fall brukar den här tråden kollas ganska ofta och folk får sina medaljer ganska fort, men det är sommar så det mesta går på "halvfart". Får helt enkelt be dig hålla ut ett litet tag till! ;)
Image
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 907
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Donationer

Post by Dacop »

Donerade en liten slant. :ugeek:
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Donationer

Post by Drassen »

Mycket frikostigt!

Medalj har nu delats ut.

Jag kan tillägga att totala donationssumman nu uppgår till ca 3000kr, dessa pengar har ännu inte använts till något då vi istället har betalat allt ur egen ficka. Däremot så har vår egen insats snart sinat och pengarna kan då komma mycket väl till pass.
Vi försöker dock vara extra sparsamma med donationspengarna.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Donationer

Post by Stonecape »

Jag har försökt söka lite angående t-shirt med turfmotiv, men har inte hittat så mycket. Jag vet ju att det brukar vara en del av förstapriset varje månad. Men nu undrar jag om man skulle kunna köpa en t-shirt från er och på det sättet samtidigt stödja turf? Har länge velat ha en eller två, men vill helst ha en officiell variant, inte något eget hopkok.
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Donationer

Post by Drassen »

fixat, Tackar ödmjukast!
vi blandade ihop din donation med en annan som skedde ungefär samtidigt.
Jag ska se över processen.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
Onewheel
Posts: 36
Joined: 02 Aug 2011 20:53

Re: Donationer

Post by Onewheel »

Tja! Har nu donerat 100kr till turf via paypal.
Nu ska man väl inkassera ännu en medalj :-D
/Jonas
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Donationer

Post by Drassen »

givetvis:)
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
jossan
Posts: 46
Joined: 02 Mar 2011 08:47

Re: Donationer

Post by jossan »

Stonecape wrote:Jag har försökt söka lite angående t-shirt med turfmotiv, men har inte hittat så mycket. Jag vet ju att det brukar vara en del av förstapriset varje månad. Men nu undrar jag om man skulle kunna köpa en t-shirt från er och på det sättet samtidigt stödja turf? Har länge velat ha en eller två, men vill helst ha en officiell variant, inte något eget hopkok.
Du kanske redan fått svar från drassen i chatten, men det är ju tyvärr så att för tillfället är T-shirtsen slut. Men det ska förhoppningsvis tryckas fler! :)
Roxen
Donator
Posts: 114
Joined: 04 Aug 2010 13:50

Re: Donationer

Post by Roxen »

jossan wrote:
Du kanske redan fått svar från drassen i chatten, men det är ju tyvärr så att för tillfället är T-shirtsen slut. Men det ska förhoppningsvis tryckas fler! :)
Se till att adressen står med på tröjan då! :)
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Donationer

Post by Arias »

Tack Jossan, undrade också hur det låg till :D

Så man äger alltså för tillfället en Turf t-shirt Limited Edition!!
Image
Post Reply

Return to “Allmänt om zoner”