Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn här

Moderator: Zonemakers

Locked
StarDust
Zonemaker
Country: Sweden

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by StarDust »

Fredrick wrote: Har några tankar om Valdemarsviks-zonerna i Skedshult.

...

Vill påpeka att det egentligen inte är något fel på zonerna idag men att dessa ligger för off för att det ska blir fartfyllt krig i byn.

Mycket fint beskrivet med bra bilder som var enkla att förstå, samt bra förklarande texter.
En liten cykeltur till kalhygget kan de lokala entreprenörerna nog unna sig tycker jag.
Strandzonen är flyttad till ovan önskade plats.
Dessutom har byn fått en ny zon! Men det blir inga fler om jag inte ser några fler lokala spelare. Vi snackar om ett väldigt litet samhälle här och det är dessvärre inte meningen för tillfället att bygga ut på det viset. Vi vill först och främst se att spelarantalet ökar innan ställen som dessa får en massa zoner. Just nu främjar det mest bilturfare.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
StarDust
Zonemaker

Post by StarDust »

rage wrote:Sickhill zonen är lite fel i Eskilstuna... den borde vara mitt på berget. Den är bredvid och tanken var ju att man skulle kunna se hela Eskilstuna därifrån. Kan ni justera det här?
En alldeles ypperlig anledning till att flytta zonen! Sagt och gjort!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
StarDust
Zonemaker

Post by StarDust »

pehe wrote:Denna zonen är nu större och har bytt namn till "AngleZone". Det förra namnet var för långt enligt det nya systemet. Berätta gärna om det funkar bättre nu!
Jag tog den igår, det funkar mycket bättre nu. Tack för hjälpen! Lite synd på namnet bara då den ligger vid Triangeln som är en av Malmös knutpunkter.[/quote]

Om du kan komma på något bättre namn som är max 11 bokstäver långt och som inte är upptaget så ska vi nog kunna fixa det. Jag har lite idétorka just nu.
pehe

Post by pehe »

StarDust wrote:
pehe wrote:...Lite synd på namnet bara då den ligger vid Triangeln som är en av Malmös knutpunkter.
Om du kan komma på något bättre namn som är max 11 bokstäver långt och som inte är upptaget så ska vi nog kunna fixa det. Jag har lite idétorka just nu.
Det gör jag så gärna. Mina förslag på bättre namn än AngleZone är:
1. Triangle
2. TrekantZone
3. HiltonZone
4. MidMalmoe
StarDust
Zonemaker

Post by StarDust »

Nr 2.
tomtebloss

Post by tomtebloss »

StarDust wrote:Nr 2.
Det skulle ju vara ett zonnamn som inte fanns. Gör om, gör rätt. trekantzone har funnits i sthlm länge.
StarDust
Zonemaker

Post by StarDust »

Jaha, så var det med uppmaningar. Läser folk det jag skriver? :P
ZonerOrLater

Post by ZonerOrLater »

Zonen S e m a n d e r i Uppsala Ligger på S e r n a n d e r s väg.
Är det en miss eller medvetet tillyxat :-) ?
Zoner rather then later i suppose...
Image
Image ImageImageImage
Mobil: HTC Desire HD (backup: Experia X10 Mini)
StarDust
Zonemaker

Post by StarDust »

Fantastiskt. Jag har väntat flera månader på att nån skulle upptäcka det.
Tack!
Fixat.
Arias
Moderator

Post by Arias »

Kan någon snälla fixa LiljeZone, jag har fått nog nu. Jag tar zonen väldigt ofta och mer än 70% av gångerna så tar det mig 10minuter att ta den för att GPSen alltid vill hamna precis utanför kanten. Jag tror att det är för att hela stället består av mest träd, buskar och är omringat av höga hus.

Anledningen till att jag anmäler detta är inte för att jag är lat och inte orkar gå in på gården, utan för att jag inte tycker att man ska behöva bråka i 10min för att få en zon. Tror faktiskt att det är svårare nu när träden har löv och täcker mer, för i höstas kan jag inte minnas att det vara lika stora problem.

Det är inte enbart jag heller som har problem, sett flera skriva det i chatten.
Image
Locked

Return to “Allmänt om zoner”