Zon förslag i Vindeln

Moderator: Zonemakers

LoudShenanigans
Posts: 8
Joined: 05 Aug 2011 05:20
Country: Sweden
Location: Vindeln

Zon förslag i Vindeln

Post by LoudShenanigans »

Hallå!
Har blivit helt fascinerad av detta "spel" att jag måste testa på och även få med mig vänner som jag kan tävla mot, men då jag inte har nån större möjlighet att delta om jag inte åker 14mil bara för att kunna regga en zon så kommer jag med ett förslag till mitt lilla men ändå stora samhälle :P

Länk till karta: http://maps.google.se/maps/ms?msid=2149 ... 8,0.042272

Tror detta lär definitivt vara bra reklam för Turfa då vi har rätt mycket med ungt folk och turister så kan det vara ett schysst ställe.
Inte bara för att underlätta lite för mig att slippa dom 2 timmarna för att ta någon Zon nån gång i månaden!


OBS!
Inga av dessa platser är placerade på mitt hem då jag bor intill tåg stationen förutom parken som är cirka 3-4 min bort

ursäkta om allt info är rörig har varit vaken lite för länge och fastna för komma på massa bra turf zoner och lekande med google maps! Så nu blire sänge och hoppas på att kanske se nått svar när man vaknar :)
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by StarDust »

Vilken söt liten by. Jag började som zonbyggare med att bygga ut lite av glesbygden. Vindeln ligger lagom långt bort från andra zoner för att vara en bra kandidat. Ni kan se fram emot zoner ikväll. :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
LoudShenanigans
Posts: 8
Joined: 05 Aug 2011 05:20
Country: Sweden
Location: Vindeln

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by LoudShenanigans »

Fyfan vad trevligt nu blev jag glad :D ska direkt ut och ta dom hoppas du lägger ut BBQ också så jag får mig en ordentlig runda :)
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by StarDust »

Det var väl i senaste laget, men är ni ivriga så kan ni njuta av era hela sex ( !! ) zoner redan ikväll!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
LoudShenanigans
Posts: 8
Joined: 05 Aug 2011 05:20
Country: Sweden
Location: Vindeln

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by LoudShenanigans »

Ja blev inte många timmars sömn inatt men sambon och jag ska ut nu! Hade glömt några lämpliga platser men det kanske kan ordnas senare! Nu ska jag ut och Turfa istället för att sova det är ju trottsallt helg ;)



Edit: Ganska roligt att jag kände på mig att det var dags att slå igång Turf för zonerna skulle vara där.. Sjukt bra spider sense eller kanske var det en Turf-sense?
LoudShenanigans
Posts: 8
Joined: 05 Aug 2011 05:20
Country: Sweden
Location: Vindeln

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by LoudShenanigans »

Helt slut.
tappat mobilen några gånger och cyklat som en idiot. Har alla zonerna och nu ska jag sova var väldigt kul
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by StarDust »

Glöm inte att stänga turf bara.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
LoudShenanigans
Posts: 8
Joined: 05 Aug 2011 05:20
Country: Sweden
Location: Vindeln

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by LoudShenanigans »

Var så kul att jag uppdaterade med lite platser blandannat en väldigt fin badplats en bit utanför byn och ett berg där radiomasten finns döpte till M-COM för jag kom och tänka på bad company :P men iaf massa platser de jag nämnde skulle jag gärna se gärna en aquazone för jag är badge tokig :D beroende av "Achievments" just därför jag skapa nya också så jag skulle kunna göra Eager Beaver :D samt för fler roliga zoner då jag sett orter som är helt gula och inga användare i nått litet samhälle.. Vi är rätt stort bara att jag måste spread the word! Tänkte även imorrn ta mig en tur och posta lite pics på zonerna :)

http://maps.google.se/maps/ms?msid=2149 ... 7,0.010568
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by StarDust »

Vi kan väl börja så här och vänta in de hundratals andra aktiva i byn till vi bygger ut :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
LoudShenanigans
Posts: 8
Joined: 05 Aug 2011 05:20
Country: Sweden
Location: Vindeln

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by LoudShenanigans »

Ja då ska jag spread the word men nån till central zon hade inte skadat :D
Post Reply

Return to “Västerbotten”