Dina favoritzoner ?

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Dina favoritzoner ?

Post by Leffman »

Har ni någon/några fina/speciella zoner som ni gärna återkommer till, lägg gärna till en bild ?
Det är bara att uppdatera när ni hittar en bättre senare.


Jag har några i Göteborg som jag kommer att besöka igen som har fina utsikter över stan.

1:a - KeillerZone
Fin väg dit, fina ställen att stanna på och titta över stan.
Image


2:a - MastZone (Masthuggskyrkan)
Kyrkan ligger högt upp med fin utsikt över hela stan. Passa på att ta en titt i kyrkan (Gratis) .
Image

3:a - KronanZone (Skansen Kronan)
http://remains.se/
Fin utsikt över stan. Brantaste zonen jag har cyklat till, östra gångvägen ändä upp.
2:a gången tänkte jag ta bilen upp men stötte bara på en smal väg med förbudskylt, troligen bara köra upp där.
Image
Last edited by Leffman on 27 Aug 2011 22:37, edited 5 times in total.
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Dina favoritzoner ?

Post by Thunell »

Stortorget I LInköping skulle jag tro, har varit där 234 gånger för TURF iallafall. Och då borde de intilliggande zonerna Trädsquare, Domparken, Lillatorget och Larzone också gillas. Att de 5 zonerna tillsammans ger 41pph är ju inte heller fel;)

Utsiktsmässigt ligger dock Tornet bäst till då det är enda stället i Linköping med utsikt.
User avatar
Fredrick
Donator
Posts: 262
Joined: 10 Dec 2010 02:42
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Dina favoritzoner ?

Post by Fredrick »

RonneLake är en fin zon som ligger vid en större vattenpöl, där skulle jag kunna tänka mig att spendera nån timme och bara relaxa.
Knightzone är också en trivsam zon. Stå och blicka ut över Riddarfjärden och Stadshuset. Världsklass.
Men men, hemma är bäst och jag trivs som turfaren i zonen när jag befinner mig i Kingsquare.
[Kalmar/Skedshult • Xperia Z3]
Pinky
Posts: 127
Joined: 07 Jul 2011 14:28
Country: Sweden
Location: Hässleholm

Re: Dina favoritzoner ?

Post by Pinky »

Fastän utsikten är = 0 så gillar jag Waterworks i Hässleholm :) Den ligger mitt i ingenstans ute i skogen vid ett riktigt fräckt gammalt vattentorn i tegel. Lite udda, men man ska väl se platsen för att förstå :)
Image
ImageImageImage | HTC Desire |
anarfox
Posts: 32
Joined: 01 Aug 2011 08:41

Re: Re: Dina favoritzoner ?

Post by anarfox »

Fredrick wrote:RonneLake är en fin zon som ligger vid en större vattenpöl, där skulle jag kunna tänka mig att spendera nån timme och bara relaxa.
Knightzone är också en trivsam zon. Stå och blicka ut över Riddarfjärden och Stadshuset. Världsklass.
Men men, hemma är bäst och jag trivs som turfaren i zonen när jag befinner mig i Kingsquare.
Lite drygt att ta sig dit bara.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
User avatar
strober
Posts: 12
Joined: 03 Jan 2011 19:52

Re: Dina favoritzoner ?

Post by strober »

Jag gillar Seaknight i Riddarfjärden, en av få zoner jag inte kan ta mig till med elcykeln 8-)
Attachments
Photo1.jpg
Photo1.jpg (120.34 KiB) Viewed 2482 times
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Dina favoritzoner ?

Post by Drassen »

så det var du som tog seaknight från turfdev efter att vi hade kajakat så hårt!
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Post Reply

Return to “Allmänt”