Zon förslag i Vindeln

Moderator: Zonemakers

StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by StarDust »

Jag kan rekommendera den här tråden och så kan du få medalj också!
http://forum.turfa.se/viewtopic.php?f=6&t=171&start=170
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
LoudShenanigans
Posts: 8
Joined: 05 Aug 2011 05:20
Country: Sweden
Location: Vindeln

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by LoudShenanigans »

Redan varit in dit och laddat ner några av dom! Tänkte gå till tryckeriet i byn och få några laminerade och och lite flyers samt sätta dom på zonerna som finns. Vad säger högsta hönsen om att jag kanske sponsrar er med att betala för att va med i VRbladet som är ett "reklam" blad i vindeln som når ut till typ 5000 pers såklart kommer detta dokumenteras men vill bara få klart för mig att det är ok.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by StarDust »

Jag tror säkert att de skulle bli glada över det men du måste nog höra med Drassen eller Simon om det först och särskilt utformningen av reklamen i sig.
Jag ska se om jag kan få tag i Drassen, han är på semester för tillfället.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Zon förslag i Vindeln

Post by Drassen »

Givetvis vore detta helt okej!
Och precis som vi sagt tidigare i liknande frågor så är det bara att privmessa oss om det är något övrigt stöd som du skulle behöva från Turf Crew.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Post Reply

Return to “Västerbotten”