Man måste inte dricka alkohol. Därför röstar jag också för lounger, typ hotellobby, som inte leggar våra yngre turfare i dörren!
Exempel: Amaranten (Rådhuset), Courtyard by Marriott (Fridhemsplan)
Turfträffar i Stockholm
Moderator: SaLa
Re: Turfträffar i Stockholm
Bra förslag Eddy 
Vad tycks om att träffas på Hotel Amaranten Bar & lounge på tors den 15/11 från 17:30.
Kan vara kul att veta vilka som funderar på att dyka upp.

Vad tycks om att träffas på Hotel Amaranten Bar & lounge på tors den 15/11 från 17:30.
Kan vara kul att veta vilka som funderar på att dyka upp.

Kul!
Jag kommer!
ewao99

Jag kommer!
ewao99
Ops glömde visst adressen men här kommer den:
http://mobil.eniro.se/h/#companyDetails ... d=14831930

http://mobil.eniro.se/h/#companyDetails ... d=14831930

Bombina....nu får du hålla i dig alt sitta ner.....
Tänkte kika förbi......

Tänkte kika förbi......

Tack för igår - det är alltid kul att träffas IRL
ewao99

ewao99
Trevligt som vanligt. Nya och "gamla" ansikten mot förra gången. Men Amaranten känns lite som att sitta på Arlanda och vänta på ett flyg...Om jag får tipsa inför nästa mingel så väljer jag Theodora/Dovas (35 kr för månadens 50 cl flaska) Amaranten tog 66:- för något jag normalt brukar lämna i glaset för att det är så lite kvar och att jag tror att det är avslaget
Om jag får fortsätta tipsa så väljer jag även lördag från kl. 09:00 så att vi som jobbar/turfar natt slipper att sitta så blyga eftersom vi bara hinner med två öl 
Med 09:00 lördag menar jag "egen kasse" fram till att bolaget och Theodora/Dovas öppnar och därefter "drop-in". Kommentarer önskas

Med 09:00 lördag menar jag "egen kasse" fram till att bolaget och Theodora/Dovas öppnar och därefter "drop-in". Kommentarer önskas

Har plats för 8 gubbar/kärringar i bastun i Karlberg på lördagsmorgnar om någon känner för det 

-
- Country: Sweden
Zoomer wrote:Har plats för 8 gubbar/kärringar i bastun i Karlberg på lördagsmorgnar om någon känner för det