Kan man använda dubbla enheter?

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Kan man använda dubbla enheter?

Post by Arias »

tomtebloss wrote:
Arias wrote:
tomtebloss wrote:Det betraktas inte som fusk om man har Turf installerat på flera enheter samtidigt. Du kan även ha två eller flera på samtidigt med GPS på också. Dock så beter sig spelet lite lustigt och gubben hoppar mellan platserna.

Å andra sidan så kan du ju bara ta zoner där du fysiskt är. Så spelar ingen roll om du går in med två enheter i zonen. Tror det blir så att du blockar dig själv med ena enheten då.

[strong]Det blir en annan femma om flera turfar på samma konto med flera enheter.[/strong]
Står ingenstans att det är fusk heller.. Finns nog redan en hel del folk som gör det.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Dubbelpost Arias... och nej... inte ännu :D
Pinsamt när moderatorn lägger dubbelposter :oops: :oops:


Jag kör ju inte så mycket Turf längre, men jag kör på olika enheter. Mest för att jag har en mobil som är min "primära" som jag har hela dagarna till allt möjligt, sen byter jag mobil när jag ska ut och jogga eller liknande. Och ibland när man ska ut och resa så kan det vara skönt att ha med sig minst 3 olika mobiler med 10000000 extra batterier :)
Image
User avatar
Bast
Posts: 93
Joined: 19 Nov 2012 17:56
Country: Sweden
Location: Jönköping
Contact:

Re: Kan man använda dubbla enheter?

Post by Bast »

Isengrim wrote:Bast, finns bra extrabatterier så du kan ladda din mobil både en två och tre ggr, rekommenderas.
Jo ja vet, har ett extra battreri till min iPhone, men nu köpte ja en billig turf telefon för 600 då iPhone versionen är lite förr smal ännu.
Men sen tyckte jag den telefonen var lite väl kass, så det blev bara som så att jag inhandlade en till lite dyrare som jag är sten nöjd med.
Klara av 5+ timmar med Turf igång & enbart ljud.
Sen med Turf, bluetooth & Runkeeper igång drar den ej ***** massa batterie så blev bara extra plus med en extra telefon till endast Turf.
Image Image Image Image Image Image Image
Image
Mobil: iPhone 5 Färdsätt: Cykel Stad: Jönköping
Post Reply

Return to “Allmänt”