Vad hände nu ?

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
eddyueue
Master of Stats

Re: Vad hände nu ?

Post by eddyueue »

Simon wrote:Vi måste beklaga oss av det som hände igår. P.g.a det oförusägbara inträffandet strax innan månadsskiftet så var vi tvugna att rulla tillbaka till en backup från några dagar tidigare (den 26:e). Det innebär då att vi har förlorat lite zoner samt zontagningar, månadspoängen lyckades vi dock få tillbaka så att rätt personer vann, tyvärr dock inte totalpoängen som togs mellan 26:e och 30:e (poängen som är baserad på rankingen).
För att totalpoängen åtminstone ska stämma borde ni kunna ta månadens totalpoäng från toplistan ni fick under söndagen och subtrahera med månadens totalpoäng man hade den 26e och sedan addera detta till dagens totala totalpoäng för varje spelare.
silversmurf

Re: Vad hände nu ?

Post by silversmurf »

eddyueue wrote: För att totalpoängen åtminstone ska stämma borde ni kunna ta månadens totalpoäng från toplistan ni fick under söndagen och subtrahera med månadens totalpoäng man hade den 26e och sedan addera detta till dagens totala totalpoäng för varje spelare.
Tycker jag vore kanon också. Jag tog mina första zoner den 25e men fick 0 poäng med mig från januari. I resultatmailet finns ju poängen (nästan, ynka 500 saknas) Att man har förlorat 40 unika zoner får man väl se som ett bra skäl till att ta en ny löprunda :-) .
Det är lätt att glömma bort att det är en beta när man samlar zoner frenetiskt :)
Är det hyfsat lätt att addera poängen så vore det fina plåster på såren :D
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”