Västra Götaland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
Blabert
Zonemaker
Country: Sweden

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by Blabert »

mrlindvall wrote:Hallå igen. Testade också den nya zonen Nolhagatower. Fantastiskt bra zon men den skulle behöva komma ut lite till över utsiktsplatsen. Utsiktplattformen ligger precis i spetsen på zonen. Hade varit trevligt om man kunde stå där och ta zonen och inte in mot tornet. Se hur jag menar på bilden.
https://www.dropbox.com/s/k9mrx5v2734lh ... atower.jpg
Åtgärdad. Vad gäller Highwaystar tycker jag den verkar ganska cool, titta på bilar är väl minst lika spännande som att titta på åar? :-)
Image
mrlindvall
Zonemaker

Post by mrlindvall »

Blabert wrote:
mrlindvall wrote:Hallå igen. Testade också den nya zonen Nolhagatower. Fantastiskt bra zon men den skulle behöva komma ut lite till över utsiktsplatsen. Utsiktplattformen ligger precis i spetsen på zonen. Hade varit trevligt om man kunde stå där och ta zonen och inte in mot tornet. Se hur jag menar på bilden.
Åtgärdad. Vad gäller Highwaystar tycker jag den verkar ganska cool, titta på bilar är väl minst lika spännande som att titta på åar? :-)
Nja, det vet jag inte om jag håller med om men ok. Det är ju inget fel på zonen. Tackar för Nolhagatower.
SunYour
Zone General

Post by SunYour »

Om ån är så spännande som du säger, så hittade jag BallZone som nu är flyttad från fotbollsplanen till en annan bro över ån och heter numera BallBridge istället.
Ta med metspö :-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
HappyF
Zonemaker

Post by HappyF »

mrlindvall wrote:
Blabert wrote:
Nja, det vet jag inte om jag håller med om men ok. Det är ju inget fel på zonen. Tackar för Nolhagatower.
Det låter som att det finns en del roliga zoner i Alingsås. Undrar om jag inte ska ta en tur dit och kolla in dem.
farbrorP

Post by farbrorP »

Det förvånar mig mycket att du inte redan varit där. :)
mrlindvall
Zonemaker

Post by mrlindvall »

SunYour wrote:Om ån är så spännande som du säger, så hittade jag BallZone som nu är flyttad från fotbollsplanen till en annan bro över ån och heter numera BallBridge istället.
Ta med metspö :-)
Tackar. Det blir kanon faktiskt. Jag har för mig att den zonen varit på tapeten innan. Det brukar vara svårt att ta den eftersom det ofta är spel på planen men nu är det ju lugnt.

Såg att det kom ytterligare ett gäng zoner i Alingsås nu. Det bara öser zoner över oss nu ju!! :-)

Nu känns det dock som om de norra delarna är de enda som det är lite glest i. Jag slängde upp ett gäng förslag på zoner i de norra delarna av Alingsås igår i tråden om zoner i Alingsås.
mrlindvall
Zonemaker

Post by mrlindvall »

HappyF wrote:
Det låter som att det finns en del roliga zoner i Alingsås. Undrar om jag inte ska ta en tur dit och kolla in dem.

Det tycker jag definitivt att du ska göra. Många fina zoner och nu är det dessutom Lights in Alingsås så man kan passa på att göra båda delarna. invigning är idag 28/9.
SunYour
Zone General

Post by SunYour »

Nu borde det ju gå att få en hyfsad bäver i stan också, kanske till och med en vessla med lite tur...
Ljusslingan passerar ju dessutom flera zoner, så passa på att gå promenaden ikväll :-D
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
LoneDog

Gullbergskaj

Post by LoneDog »

Zonen GullbergsKaj
Se bilden nedan.

Gräsmattan är väldigt sumpig och det börjar bara bli mer och mer spår i den.
Rekommenderar antingen flytta den eller gör den större så man kan ta den från cykel banan.
Image
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
Wallen
Zonemaker

Re: Gullbergskaj

Post by Wallen »

LoneDog wrote:Zonen GullbergsKaj
Se bilden nedan.

Gräsmattan är väldigt sumpig och det börjar bara bli mer och mer spår i den.
Rekommenderar antingen flytta den eller gör den större så man kan ta den från cykel banan.
Borde man inte redan kunna ta den från cykelbanan? Nåja zonen bara aningen förstorad...
Locked

Return to “Västra Götaland”