Ah, fin bild, gissar att det är bron där zonen GåTillÖn ligger ?
ja det är lite trist att så välutbyggda städer som Luleå har så låg aktivitet. Svårt att se vad det beror på, men det räcker väll med att någon börjar hypa så lossnar det nån gång
Kul att du sätter upp lite posters
Tipsa gärna om turf för vänner o bekanta med. Så jag började turfa sjäv.
Jag bygger gärna zoner på tex Kungsleden och välbesökta skidbackar etc.
Problemet är bara det att googels kartor är för dåliga och jag har dålig lokalkännedom om området (har varit där en del dock i jobbet). Därför får ni i dessa fall hjälpa till med att lägga så exakta förslag ni bara kan i appen, välj ett tydligt namn så jag förstår var zonen ligger på för speciell plats, så döper jag ev om den sen till ett mer fyndigt namn.
Ni har säkert redan lagt en del fina förslag, ska kolla på det vid tillfälle, men som jag sagt tidigare, ligger lite lågt nu med Arjeplog för ni har fått ett (realativt) stort lass med zoner nyligen, och med resten av Norrland generellt pga mycket jobb med UK-lanseringen. Ska jag då samtidigt göra omfattande research om exakta zonplatser blir det inte mycket tid över till annat i livet (främst jobb fn...)
jag byggde precis en plåster-på-såren-zon för att du inte ska tappa sugen

, fler zoner kommer senare, men försök som sagt värva lite fler turfare, blir mer skoj för er Arjeplogs-turfare då