Frustrationstråden
Re: Frustrationstråden
Hehe, var glad så länge du kan hålla ett monopol, jag lovar att du får fler motståndare om några dagar 

--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Fler zoner och fler motståndare vore kul
Lite mer action!

Tomtebloss: du är lite överallt du, du har sjuka avstånd på vissa av dina zoner.tomtebloss wrote:Attans vad nära. Plockade den idag och lär ju bli av med den rätt fort då. Bor också i HuddingeQuarzi wrote:Muahaha, bor typ 300 meter från den zonen så den får vi slåss omScouten wrote:
Såg dock att du hämnades ganska fort och tog tillbaka "Backzone" igen
Jag bor också i Huddinge och tar mina zoner cyklandes
Du gillar att ta "min" zon i flempan iallafall..

-
- Country: Sweden
Mjo, flänger hyfsat mkt i tjänsten om dagarna. Så vissa kan jag ta på vägen till jobbet. Såg att du plockade tillbaka "din" zon idag och jag var på väg ut dit idag igen så passade på när jag åkte hem att ta den. Annars var jag i stan idag och jobbade runt lunch. Får se hur mkt zoner det blir i Örebro för Morsan har landställe hyfsat nära där. Sen bor syrran nästan vid uppsala. Kan man ju ta en liten omväg.Arias wrote:Tomtebloss: du är lite överallt du, du har sjuka avstånd på vissa av dina zoner.
Du gillar att ta "min" zon i flempan iallafall..

Men å andra sidan så ligger väl inte de tre du "äger" just nu nästgårds precis?
EDIT: Haha, så plockade du tillbaka Nobelzone. Attans! Misstänker att du pluggar där för jag tror att du bara plockat den på dagen. Undrar om jag får behålla den om jag åker dit och plockar den nu? Jäkligt bökig och plocka för övrigt. Har lust att putta på berget varje gång jag är där. Känns ju lite halvknasigt att stå där på toppen ensam när det knallar så mycket folk i området.
Jag vågar nog avslöja (Andreas och Simon får skälla på mig annars) att det blir runt 50 zoner i Örebro när poängräkningen startar om nu i månadsskiftet.tomtebloss wrote: Får se hur mkt zoner det blir i Örebro för Morsan har landställe hyfsat nära där.
haha nej, jag är också lite överallt. går runt i sthlm C ibland. annars är det flempan och uppsala.tomtebloss wrote:Mjo, flänger hyfsat mkt i tjänsten om dagarna. Så vissa kan jag ta på vägen till jobbet. Såg att du plockade tillbaka "din" zon idag och jag var på väg ut dit idag igen så passade på när jag åkte hem att ta den. Annars var jag i stan idag och jobbade runt lunch. Får se hur mkt zoner det blir i Örebro för Morsan har landställe hyfsat nära där. Sen bor syrran nästan vid uppsala. Kan man ju ta en liten omväg.Arias wrote:Tomtebloss: du är lite överallt du, du har sjuka avstånd på vissa av dina zoner.
Du gillar att ta "min" zon i flempan iallafall..![]()
Men å andra sidan så ligger väl inte de tre du "äger" just nu nästgårds precis?
EDIT: Haha, så plockade du tillbaka Nobelzone. Attans! Misstänker att du pluggar där för jag tror att du bara plockat den på dagen. Undrar om jag får behålla den om jag åker dit och plockar den nu? Jäkligt bökig och plocka för övrigt. Har lust att putta på berget varje gång jag är där. Känns ju lite halvknasigt att stå där på toppen ensam när det knallar så mycket folk i området.
Jag jobbar på SH och kan näst intill ta zonen genom mitt kontorsfönster, så du kommer få kämpa hårt för den

- simonarvestrand
- Country: Sweden
Jag åkte till norrköping idag på ett möte . tänkte de perfekt då kan jag ta zonen som finns där.
men när jag drog igång turfen konstaterade jag att zonen i norrköping va borta
snyfft.
den va ju min.
men när jag drog igång turfen konstaterade jag att zonen i norrköping va borta

den va ju min.
~~~~~~~~~~~~~~~~
[Mobil]~~~\.HTC Desire.\
[Rom]~~~~~\..Defrost....\
[Ort]~~~~~~~~\..Boxholm\
~~~~

~~~~
[Mobil]~~~\.HTC Desire.\
[Rom]~~~~~\..Defrost....\
[Ort]~~~~~~~~\..Boxholm\
~~~~

Frustration när den är som värst... Precis när poängräkningen ska starta om så börjar jag få problem med min på/av-knapp på min Nexus. Det lär ta minst en vecka att få den fixad. Ska skicka in den imorgon tror jag. Så nu har man inte en chans att vinna i Sundsvall den kommande månaden. 

De va inte bra, för dig. :O Och nilber har jag inte sett till på ett tag. Vill ju ha motstånd med de nya zonerna.Skerved wrote:Frustration när den är som värst... Precis när poängräkningen ska starta om så börjar jag få problem med min på/av-knapp på min Nexus. Det lär ta minst en vecka att få den fixad. Ska skicka in den imorgon tror jag. Så nu har man inte en chans att vinna i Sundsvall den kommande månaden.

Bara en zon till
Som du har märkt har jag bara tagit någon zon lite sporadiskt dom senaste dagarna, har mycket med annat nu. Jobb och så har studierna dragit igång. Men jag kommer tillbaka.Jojje167 wrote:De va inte bra, för dig. :O Och nilber har jag inte sett till på ett tag. Vill ju ha motstånd med de nya zonerna.Skerved wrote:Frustration när den är som värst... Precis när poängräkningen ska starta om så börjar jag få problem med min på/av-knapp på min Nexus. Det lär ta minst en vecka att få den fixad. Ska skicka in den imorgon tror jag. Så nu har man inte en chans att vinna i Sundsvall den kommande månaden.