Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn här

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Vidde
Posts: 8
Joined: 02 May 2011 19:59
Country: Sweden

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by Vidde »

"RParkZone" känns lite olustig. Man är ju glad i att springa runt och sno soner, men att utöva ett spel på en kyrkogård, där det dessutom finns skyltar om "ingen genompassage" känns inte riktigt rätt. Det går att ta den, men det känns lika olustigt varje gång...

Sist krånglade appen så jag stod där i onödan, men det hör ju inte hit... :)
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by Arias »

Tråden är så aktiv att den alltid ligger på toppen, men kunde inte låta bli att leka med klistret.
Kan va bra om ingen rapporterar något på ett tag och det kommer någon som inte vet om tråden :)
Image
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by Drassen »

Själv skulle jag gärna ha lite aktivitet runtikring när jag är död och ligger på kyrkogård tror jag...men det är väl en smaksak.
Zonerna ska dock gå att ta från passande grusytor och man måste givetvis få gå där.

Rapportera om zonen inte är passande.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by Arias »

StartDust, vid tillfälle kan du flytta den på kyrkogården i Uppsala, så den ligger vid huset istället för bland gravarna.
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by StarDust »

Arias wrote:StartDust, vid tillfälle kan du flytta den på kyrkogården i Uppsala, så den ligger vid huset istället för bland gravarna.
Zonen i kyrkogården är flyttad och ligger inte över gravar längre. Den är även lite lämpligare döpt ifall vi nu kanske skulle få en zon i just Engelska Parken.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Vidde
Posts: 8
Joined: 02 May 2011 19:59
Country: Sweden

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by Vidde »

Andreas wrote:Själv skulle jag gärna ha lite aktivitet runtikring när jag är död och ligger på kyrkogård tror jag...men det är väl en smaksak.
Zonerna ska dock gå att ta från passande grusytor och man måste givetvis få gå där.

Rapportera om zonen inte är passande.
Man behöver inte gå på gräset eller över någon grav. Däremot är det en kyrkogård där det är folk som genat genom tidigare vilket gör folk arga. Det är inte de döda, utan de levande jag bryr mig om då de inte vill ha något spring medan de sörjer och så vidare.
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by Drassen »

ok, jag köper det.

löser du den zonen stardust?
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by StarDust »

Aj aj kapten.
Ni får springa in på en innergård och se vilsna ut istället. :D
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
floxy
Posts: 28
Joined: 27 Feb 2011 20:44

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by floxy »

tjenare turfare

Såg att ni nyss flyttade zonen från kyrkogården i Västerås till en "park" i närheten. men det är så att denna park är inne i ett bostadsområde för de som bor där, typ en innegård, tror även att denna är låst på kvällar. den är alltså inte så tillgänglig som en turfzon borde vara.

flytta zonen till gräsplätten söder om kyrkogården (lekplats typ) , det är allmän plats och öppen för turfande
User avatar
Vidde
Posts: 8
Joined: 02 May 2011 19:59
Country: Sweden

Re: Olämpliga zoner - Posta olämpliga zoner här

Post by Vidde »

floxy wrote:tjenare turfare

Såg att ni nyss flyttade zonen från kyrkogården i Västerås till en "park" i närheten. men det är så att denna park är inne i ett bostadsområde för de som bor där, typ en innegård, tror även att denna är låst på kvällar. den är alltså inte så tillgänglig som en turfzon borde vara.

flytta zonen till gräsplätten söder om kyrkogården (lekplats typ) , det är allmän plats och öppen för turfande
Den är faktiskt väldigt lämplig, så länge det inte är inne på dagiset, där man inte bör gå in. Fint är det där också.

Angående innergården är den väl låst lika mycket för alla kanske... =) Vet inte hur man tänker där.
Locked

Return to “Allmänt om zoner”