Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nädå, bara med min mindre fina placeringjimarild wrote:Du är rätt ute. Är du missnöjd med motståndet?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Härligt! Funkar utmärkt, möjligen kunde du ge lite större utrymme för namnet (eller använda ) så det inte blir radbyte på ex. speedmaster100 och KingOfTheSlope.knegge wrote:Ja, nu börjar det åtminstone likna något.
Har ändrat om en del under huven såväl som att få till färgningen.
Funkar nya layouten ? Är inte helt nöjd med bredden och hur tight allt blev, men annars blir sidan så rackarns lång istället.
Bra idé, fixat med non blocking space! Får se senare om jag pillar lite i css'en för finlir på bredderna.bubblan wrote:Härligt! Funkar utmärkt, möjligen kunde du ge lite större utrymme för namnet (eller använda ) så det inte blir radbyte på ex. speedmaster100 och KingOfTheSlope.
Aha, han/hon har bytt namn och emailen fanns inte i databasen, då kör den fallback på username, vilket leder till failbubblan wrote:En konstighet är länken till wanwa (Div1-2). Den leder inte till hans sida utan till turfs startsida. Hittar honom inte heller i toplistorna... Namnbyte, eller har han tagit bort kontot (om det går)? Har för mig att wanwa skrivit i forumet, så du kanske kan förklara själv!