Tycker det ser ut som TheHed ligger mitt i heden på en gågata? Kör väl inga bussar därinne?LoneDog wrote:Zonen "thehed" ligger mitt i bussarnas parkering, det utgör en viss provocerande fara att man ska ställa sig mitt på deras parkering då det är trafik där konstant.
Flytta zonen ett tiotal meter så den ligger över hållplatsen vid pressbyrån eller vad det är där.
Ingen bra tidnings rubrik om det skulle stå "man överkörd av buss på heden, visade sig mannen stodd i bussfilen och spelade ett mobilspel vid namn turf..."
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Västra Götaland - Felanmälan
Moderator: Zonemakers
Re: Västra Götaland - Felanmälan

Jag ocksådubalizer wrote:Jag gillar att det är lite svårt och jobbigt att ta vissa zoner.LoneDog wrote:Zonen "thehed" ligger mitt i bussarnas parkering...

Jag tog den igår, kändes inte som ett stort problem med att det var ett busstorg.... men vi är alla olika.Blabert wrote:Jag ocksådubalizer wrote:Jag gillar att det är lite svårt och jobbigt att ta vissa zoner.LoneDog wrote:Zonen "thehed" ligger mitt i bussarnas parkering...Däremot gillar vi inte att turfare riskerar att bli påkörda av bussar i onödan
Fd världsmästare i TURF
Gah sorry, menade "Parkstation" Eftersom det är hedens station, tänkte lite snettBlabert wrote:Tycker det ser ut som TheHed ligger mitt i heden på en gågata? Kör väl inga bussar därinne?LoneDog wrote:Zonen "thehed" ligger mitt i bussarnas parkering, det utgör en viss provocerande fara att man ska ställa sig mitt på deras parkering då det är trafik där konstant.
Flytta zonen ett tiotal meter så den ligger över hållplatsen vid pressbyrån eller vad det är där.
Ingen bra tidnings rubrik om det skulle stå "man överkörd av buss på heden, visade sig mannen stodd i bussfilen och spelade ett mobilspel vid namn turf..."

- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
Göttans!Blabert wrote:Ok, flyttad.
Re: Västra Götaland
Dålig stil att smita in på områden som man måste betala för. Att vara turfare ska väl vara lagligt?Leffman wrote:Ghost, kompisar säger att det ska vara lätt att smita in har jag hört.
Ska forska i var man ska ta sig in och jag ska inte avslöja det för dig, orkar inte dra dit varje kväll
Några fler zoner tycker jag dock att vi i Borås är värda när vi har kört igång så här hårt den här månaden
* * *
Bumblebees can fly
Bumblebees can fly
Northmanzone
Tycker ni bör flytta den till olskroken brevid, den var lite omständig att ta då dom bygger om lekplatsen:

Tycker ni bör flytta den till olskroken brevid, den var lite omständig att ta då dom bygger om lekplatsen:

Flyttad en liten bit.LoneDog wrote:Northmanzone
Fd världsmästare i TURF
Jag har nu funderat ett tag på om StenpriZone ska heta så eller om den egentligen ska heta StenpirZone.
My pictures: http://instagram.com/turfsala