Ok here some thinking about zones after some car turfing. Some need attention but not all of them.
KanotKlubben
Zonen ligger i en brant och är lite jävlig att ta. Jag har dock egentligen inget emot den men kan bli en del klagomål på den då man inte bara kan stanna till med cykel och ta den. Kan ju skapa lite diskussion om zoner vilket jag alltid gillar
SailorZone
En fin zon med riktigt bra utsikt. Kul att zonen är formad som ett segel. Jag hade dock lite gps strul när jag tog den vilket inte borde hända på en så öppen yta men jag slog på gps precis innan jag skulle ta zonen. Förstora zonen lite söderut så blir zonen lite större men det skall i vanliga fall inte vara problem så inte nödvändigt.
VillageGround
Zonen går ta från bilen då zonen går in lite lite på parkeringen. Gör man zonen smalare blir det nog inte bra så antingen flytta lite från parkering och ut på fotbollsplan... eller kanske flytta zonen lite västerut precis framför huset och över gångvägen?
JunddalZone
Aningen liten mellan husen men går ju ta. Jag skulle dock vilja ha den lite större då denna zon ingår i en weaselrutt och då vill man inte få problem.
LundStreet
Gick att ta från bilen på södra sidan av zonen... bara liten justering ok så behöver man iaf gå ur bilen.
AmigoZone
Detta är en parkering... inget bättre förslag från mig just nu dock.
MullWater
Gick att ta från bilen på östra sidan av zonen... bara liten justering ok så behöver man iaf gå ur bilen. Alt. flytta zonen till sydväst eller nordväst om vattentornet.
Edit: Såg att jag råkat börja på engelska. Blir lite väl mycket med språk fram och tillbaka ibland och är väl trött