Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Moderator: Zonemakers

StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by StarDust »

Jo det är lite lågsäsong under sommaren. Även zonbyggare måste ha ledigt :D
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
CherryLiqueur

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by CherryLiqueur »

Då kanske vi kan hoppas på desto fler nya zoner framåt slutet av sommaren. Det har varit en mycket bra omsättning på zonerna här, jämförelsevis. Vore kul att få såpass bra zontäthet att man har en rimlig chans att ta åtminstone Bävern.
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 881
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by Kingslayer »

Er vikarie har gett er lite förströelse i väntan på att ordinarie Örebrosk zonbyggare skall sippa klart på sin Margarita ;)

När det gäller era förslag i appen får ni dock skärpa er, det är en förbluffande stor andel som ligger över vanliga bilvägar. Där blir det under inga omständigheter nya zoner. Sprid gärna ordet i chatten om ni vill ha bättre möjlighet till nya i framtiden.
Sandra O

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by Sandra O »

Tack för de nya zonerna :)
CherryLiqueur

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by CherryLiqueur »

Stort tack för nya zoner! Tagna!

Vad gäller zonförslagen i appen kan jag bara svara för mig själv: Det tog ett tag innan jag begrep att folk faktiskt bilturfade och ansåg sig tjäna på det, så somliga av mina appförslag kan mycket väl ligga över bilvägar.
Dock har jag även lagt in mina förslag här i forumet och dem har jag rättat till.

Jag kan tänka mig att fler tänker lika smalt som jag: "Var skulle det passa med en zon?" Bil- cykel/gångväg eller gräsmatta har man inte reflekterat över.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by StarDust »

Bilturfande i sig är det inget fel på, det är bara att man till fots inte ska utsättas för fara. Mitt på en bilväg är nog ingen höjdare.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
CherryLiqueur
Posts: 7
Joined: 08 Sep 2014 10:14
Country: Sweden

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by CherryLiqueur »

Nu var det länge sen något hände på zonfronten i Askersund. Under vintern låg tufandet i princip nere, men nu har vi fått upp pph hyfsat igen så en liten belöning skulle vara kul.
Det finns många bra zonförslag i denna tråd och jag vet att förslag även lämnats via appen.
Hoppas :)
Post Reply

Return to “Örebro”