Om det ligger flera förslag på samma ställe är det så att alla får cred (mail) för zonen, men bara en får namnet....Kingslayer wrote:Fast jag är besviken att Råååålzone inte fick behålla namnet (Råå-å-ål)
Såååååååå ligger det till

Moderator: Zonemakers
Om det ligger flera förslag på samma ställe är det så att alla får cred (mail) för zonen, men bara en får namnet....Kingslayer wrote:Fast jag är besviken att Råååålzone inte fick behålla namnet (Råå-å-ål)
Noterat. Även om det inte händer något direkt så tar jag dessa förslag med mig tills när det blir dax.Kingslayer wrote:Med de senaste zonerna vi fått börjar Helsingborg blir riktigt turfvänligt och kan nu nästan stödja de 5-6 heltidsturfare + minst lika många ströturfare vi har nu. Nedan förslag på de kvarvarande hål jag anser bör täppas till för bästa turfupplevelse. Jag vill minnas att jag har gett dem följande namnförslag i appen: PromenadZon, Rubicon, TjuvochPolis, HellsPlate, NowhereZone (?), WaterStairs och Korvlådan. Just WaterStairs ligger riktigt läckert vid det populära strandpromendstråket och nybyggda trädäcket (på satellitbilden ser man inte dessa nymodigheter som byggts).
På förhand tack!
Jag har anropat mina turfkollegor i chatten och bett dem att komma med input här med.Spix wrote: Noterat. Även om det inte händer något direkt så tar jag dessa förslag med mig tills när det blir dax.
Jag klumpar ihop mina svar på alla dina inlägg i denna postKingslayer wrote:Krematoriet är en fantastiskt vacker byggnad med gamla anor som ligger på en "ö" i vacker omgivning (http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=873910). Om man lägger en zon över hela "ön" bör man kunna ta den utan att verka respektlös.