Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn här

Moderator: Zonemakers

Locked
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Olämplig zon

Post by tomtebloss »

Utebassängen på eriksdalsbadet va? Den har legat där så länge jag kan minnas. Vattenzon kanske? I varje fall så kan inte alla zoner vara lätta att ta alla tider om året. Tror inte den kommer tas bort på grund av det. Är nog lagd där med flit.
sweet
Posts: 104
Joined: 29 Dec 2010 16:25

Re: Olämplig zon

Post by sweet »

Otagbar om man inte har en vattentät mobil och ligger och skvalpar...
Inte så att man kan kasta dit en båt liksom...
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Olämplig zon

Post by tomtebloss »

Madrass i sommar sen kanske eller ett fiskespö? Folk har tagit zonen några gånger förut.
sweet
Posts: 104
Joined: 29 Dec 2010 16:25

Re: Olämplig zon

Post by sweet »

tomtebloss wrote:Madrass i sommar sen kanske eller ett fiskespö? Folk har tagit zonen några gånger förut.
Då så !
Svor i alla fall då jag pulsat och trixat mig förbi 2 grindar för att faila...
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Olämplig zon

Post by tomtebloss »

Jo, jag förstår mycket väl att du är frustrerad. "Been there, done that" som sagt. Av nån anledning så är det alltid de zonerna man lägger ner lite möda och tid på som är trixiga att ta tyvärr. Allt för ofta är zoner som ligger dåligt till inte värda nåt heller (uppe på berg eller i vatten). Visserligen höga poäng i take men inte så mkt per timme. Eftersom de tas över så sällan så får man inte så stor utdelning som man kan tro.
User avatar
meaw
Posts: 41
Joined: 30 Nov 2010 20:07

Re: Olämplig zon

Post by meaw »

Det va inge vatten i bassängen när jag tog den idag. Tack för att du pulsat upp spår före mig :D
RosaGet
Posts: 16
Joined: 27 Aug 2010 02:30
Country: Sweden
Location: Göteborg

Re: Olämplig zon

Post by RosaGet »

Lyckades inte ta oldtop i Göteborg. Zonen behövs göras större eller flyttas.
Image
RosaGet
Posts: 16
Joined: 27 Aug 2010 02:30
Country: Sweden
Location: Göteborg

Re: Olämplig zon

Post by RosaGet »

Ska det verkligen inte vara möjligt att ta Gotokiel om man inte har en biljett till Tysklandsbåten?

PBdome (i Falköping) ska tydligen också ligga på ett inhägnat område.
Image
User avatar
simonarvestrand
Posts: 272
Joined: 04 Aug 2010 19:41
Country: Sweden
Location: Rinna - Östergötland
Contact:

Re: Olämplig zon

Post by simonarvestrand »

RosaGet wrote:Ska det verkligen inte vara möjligt att ta Gotokiel om man inte har en biljett till Tysklandsbåten?

PBdome (i Falköping) ska tydligen också ligga på ett inhägnat område.
Gotokiel kan jag inte riktigt uttala mig om mer än att en del zoner faktiskt kräver nåntyp av kostnad för att kunna ta.

När det gäller PBdome i falköping så känner jag till den mycket väl då min gamla paintballcoach driver stället
och det är inhängnat men öppet dom flesta dagar och helger och fritt fram att ta zonen när det är öppet
kommer det ut en sebban och undrar vad ni sysslar med så hälsa från simon så får ni säkert en kopp kaffe oxo :D
~~~~~~~~~~~~~~~~
[Mobil]~~~\.HTC Desire.\
[Rom]~~~~~\..Defrost....\
[Ort]~~~~~~~~\..Boxholm\
~~~~ImageImageImageImage~~~~
Nike
Posts: 1
Joined: 31 Jan 2011 07:39

Re: Olämplig zon

Post by Nike »

Hej.


Lundward på sjukhusomådet i Lund ligger mitt i en byggarbetsplats! Det kommer va en byggarbetsplats ett bra tag framöver, Det ska bli ett nytt onkologicenter där.

Man kan säkert klättra över staketet kvällstid och ta zonen. Men det är väl inte meningen? :D

// Nike
Locked

Return to “Allmänt om zoner”