[BUG] Skifte av musikapp vid zontagning

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

[BUG] Skifte av musikapp vid zontagning

Post by Mosik »

Under en zontagning som ni alla vet så är det en tjej som säger: zone taken. Under den tiden så stänger turf ljudet på alla musikappar som spelas just då.

Igår hände det ett flertal gånger när jag turfa medans att lyssna på Fm-radio att när jag fick zone taken stängde (troligtvis) turf av fm-radion och drog igång Google Music istället. Mycket märkligt.
anarfox
Posts: 32
Joined: 01 Aug 2011 08:41

Re: [BUG] Skifte av musikapp vid zontagning

Post by anarfox »

Om jag inte minns fel så är det standard Androidbeteende. Notifications har högre prio än medialjud.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: [BUG] Skifte av musikapp vid zontagning

Post by Arias »

anarfox wrote:Om jag inte minns fel så är det standard Androidbeteende. Notifications har högre prio än medialjud.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tror att Mosik ifrågasätter något anat än det..
Mosik wrote:Under en zontagning som ni alla vet så är det en tjej som säger: zone taken. Under den tiden så stänger turf ljudet på alla musikappar som spelas just då.

Igår hände det ett flertal gånger när jag turfa medans att lyssna på Fm-radio att när jag fick zone taken stängde (troligtvis) turf av fm-radion och drog igång Google Music istället. Mycket märkligt.
Image
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

Re: [BUG] Skifte av musikapp vid zontagning

Post by Mosik »

Arias wrote:


Tror att Mosik ifrågasätter något anat än det..
ifrågasätter, Jag undrar ifall det beror på turf eller android. Ifall det beror på turf så borde det åtgärdas
Post Reply

Return to “Förslag”