Support För supporter?

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
Nixmanilo
Posts: 5
Joined: 05 Jul 2023 19:15
Country: Sweden

Support För supporter?

Post by Nixmanilo »

Finns det någonstans där man hänvisar supportfrågor och anmäler fel? Jag hittar ingenting.

Jag vill felanmäla att jag inte gick upp från League 11 i juni. Vann den gruppen överlägset. Jag tycker systemet men ligorna var det bästa med Turf och därför blev jag supporter. Nu vet jag inte om jag skall förlänga mitt supporterskap, ligan verkar ju vara en stor bluff, eller?
Moru
Posts: 138
Joined: 26 May 2020 18:37
Country: Sweden
Contact:

Re: Support För supporter?

Post by Moru »

issues på hemsidan i högerspalten (om du använder dator)
Turfname is EQ
Nixmanilo
Posts: 5
Joined: 05 Jul 2023 19:15
Country: Sweden

Re: Support För supporter?

Post by Nixmanilo »

Jag använder iPhone 📱
Moru
Posts: 138
Joined: 26 May 2020 18:37
Country: Sweden
Contact:

Re: Support För supporter?

Post by Moru »

Växla till datorläge så ska du kunna se länken, den spalten försvinner för mobilanvändare
Turfname is EQ
Nixmanilo
Posts: 5
Joined: 05 Jul 2023 19:15
Country: Sweden

Re: Support För supporter?

Post by Nixmanilo »

Hittade till sist en otrolig omväg till issues.turfgame.com. Nu skall vi se hur lång tid det tar innan svar. Det är förstås ett critical error för mig.
User avatar
deppen
Posts: 107
Joined: 04 Jul 2019 08:11
Country: Sweden

Re: Support För supporter?

Post by deppen »

Moru wrote: 11 Jul 2023 09:31 Växla till datorläge så ska du kunna se länken, den spalten försvinner för mobilanvändare
Inte i panoramaläge , då syns den.
Nixmanilo
Posts: 5
Joined: 05 Jul 2023 19:15
Country: Sweden

Re: Support För supporter?

Post by Nixmanilo »

Tack. Som sagt jag hittade till sist till supporten. Stort tack till Drassen som till sist också löste problemet. Jag förstår att pengarna inte rullar in i överflöd och att spelet bygger på volontärer. Jag är i alla fall supporter ett tag till. Tjoho!
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”