Skulle vilja önska ett meddelande då man tar samma zon två ggr.
Tex retaking zone... och gärna en annan färg än grön i mätaren...varför inte gul eller blå??
// Offender
Retake
Re: Retake
Absolut skulle det vara riktigt fint. Kan inte annat än att tänka mig att det ligger i deras to-do lista då det kommit upp ett flertal gånger.Offender wrote:Skulle vilja önska ett meddelande då man tar samma zon två ggr.
Tex retaking zone... och gärna en annan färg än grön i mätaren...varför inte gul eller blå??
// Offender
Här är den senaste jag kunde hitta i "Förslagslådan" för såna här idéer.
http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=8&t=1807
Jo också tyckt ett meddelande eller ljud när man åter tar en zon vore bra.
Kör alltid med headset, bryr mig inte om att ta upp då jag lyssnar till ljudet.
Vore grymt också om kunde få välja sina egna ljud för diverse om man tar en zon, förlorar den etc.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Kör alltid med headset, bryr mig inte om att ta upp då jag lyssnar till ljudet.
Vore grymt också om kunde få välja sina egna ljud för diverse om man tar en zon, förlorar den etc.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
Det kommer garanterat att komma. Just nu är det så mycket pill i bakgrunden i koden som vi spelare inte märker så det kommer att ta ett tag innan det implementeras.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Instämmer med ovanstående. Jag saknar även att tjejen (rösten) upplyser om att man hamnat i en blockad zon. Det händer då och då när man inte tittar på telefonen. Nu säger hon som vanligt "taking zon" men inte att det tar 20 min och inte 40 sekunder innan "zone taken".