Tierp/östra uppland
Moderator: Zonemakers
Tierp/östra uppland
Menas det hela Uppsala län här? Isåfall skulle jag önska lite zoner i Tierps kommun. Ska flytta till Lövstabruk och vara mammaledig snart, och min sambo har nyss börjat turfa, så vi behöver lite zoner. Det är ju ingen större idé att ha fler än en i Lövstabruk, men runt om i Skärplinge, Karlholm och Tierp kanske kan funka?
Re: Tierp/östra uppland
Hej, va kul! Det där är ett område som varit väldigt låg aktivitet i tidigare. Uppsala = Uppsala län
Självklart hjälps vi åt att öka aktiviteten. Ni flyttar dit och sätter upp lappar, så står jag för zonerna.
När går flyttlasset?
Självklart hjälps vi åt att öka aktiviteten. Ni flyttar dit och sätter upp lappar, så står jag för zonerna.
När går flyttlasset?
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Det låter skitbra! Vi packar oss iväg dit om en dryg vecka.
Jag ska försöka mig på den där zonförslagsappen också...
Jag ska försöka mig på den där zonförslagsappen också...
Håller med om att de behövs fler zoner. östhammar och gimo har fått några stycken men skulle vara trevligt med några till och kanske i öregrund, österbybruk, forsmark, gräsö. jo lite nya zoner i dom regionerna hade inte skadat.
tack. /Ranjiit.

- Baarman
- Zonemaker
- Country: Norway
Tack, Lite fler zoner, på min gammla hemmaplan
Och fick min suggestion vid fyrskepped accepterad, nice
Vad beträffar zonen vid Forsmark så skulle den ligga mycket trevligare till om den inte låg mit på parkeringen

Hela bruket är öppet för allmänheten (Och gratis) och ägs och drivs av Vattenfall.
1 Är Engelska Parken
2 Bruksdammen
Är inte 100% på om parkerna vid nr 1 och cirkeln söder om herrgården är öppna vintertid dock, annars hade de varit riktigt bra/fina platser.
Mvh Baarman
Och fick min suggestion vid fyrskepped accepterad, nice

Vad beträffar zonen vid Forsmark så skulle den ligga mycket trevligare till om den inte låg mit på parkeringen

Hela bruket är öppet för allmänheten (Och gratis) och ägs och drivs av Vattenfall.
1 Är Engelska Parken
2 Bruksdammen
Är inte 100% på om parkerna vid nr 1 och cirkeln söder om herrgården är öppna vintertid dock, annars hade de varit riktigt bra/fina platser.
Mvh Baarman
All-in for Turf in Norway
Kanske lite zoner i österbybruk
Här en vilsen nybörjare helt utan zoner att ta:
Här en vilsen nybörjare helt utan zoner att ta:
Står du i Mörka dungar och spionerar på folk va?
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Stackars sheldon
hoppas han eller hon har bil, tid och pengar så han eller hon kan åka och turfa på annat håll...

annars kanske morgam kan ta den svängen hem någon dag och låta sheldon turfa lite i Uppsala över natten och sedan svänger morgam förbi nästa dag och lämnar av 
ps. kolla min avatar där jag är kung på bara en zon och den zonen är morgams hemmazon
! ds

ps. kolla min avatar där jag är kung på bara en zon och den zonen är morgams hemmazon

---------------------------------------------------------------------------
Blogg om att vara kung för en dag: http://turf.mpmoke.se/

Blogg om att vara kung för en dag: http://turf.mpmoke.se/
Har lurat in min far till at spela turf. Han har önskningar om zoner i Skutskär.