Här får en liten chans att presentera er och möjligheten att berätta lite om vad ni har för förväntningar på Turf!

I'll start!
Jag heter Erik som ni kanske kan gissa och kommer ursprungligen från Gotland, men bor nu i centrala Stockholm. Här pluggar jag till ingenjör på KTH och har av naturliga skäl också ett hyfsat stort teknikintresse. Köpte min första Android-lur, Galaxy S, nu i somras och anslöt faktiskt ganska omgående till Turf-betan. Lyckades i den tidiga, ringa konkurrensen knipa en silvermedalj som ni kan se här i signaturen och fler skall det minsann bli. Har inga direkta planer på att orka hålla mig i poäng-toppligan varje månad, utan tar spelandet lite som det kommer. Hoppas dock som sagt på att skörda lite roliga medaljer.
Jag tycker Turf är ett grymt spel med stor potential och vill absolut hjälpa det att växa. Tvekar inte en sekund på att det om någon/några månader har mängder av spelare över hela landet som dagligen fajtas om att få behålla sina zoner

Jag lär synas lite här och var på forumet, så bara att hojta till om det är något ni undrar över! Tack för mig!
(Ps. jag har ingen del i utveckligen, hjälper bara genom att tycka till om saker lite här och var