Tomtebloss
Tomtebloss
Grattis till första person över den magiska 100.000 gränsen!! 

Re: Tomtebloss
ballt som fan, grattis!!!
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Nu får vi se vem som blir först till 1.000.000 på en månad! 

Grattis! Låt bli Finnzone nu bara!
En HTC Hero och en pudel vid namn Devil hjälper mig att ta zoner, jag borde heta Fantomen!
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
-
- Country: Sweden
En egen tråd. Gud vad hedrande. Tackar.
Är det många som mig och är spända på ny spelomgången? Har ju kommit en del nya spelare under månaden. Dessutom lär det bli en och annan nyhet i nya omgången dessutom.
Är det många som mig och är spända på ny spelomgången? Har ju kommit en del nya spelare under månaden. Dessutom lär det bli en och annan nyhet i nya omgången dessutom.
Jag är spänd! 
Kommer nog vara många fler som är mycket aktiva när det blir ny månad och så återställs alla zoner så det finns massa att göra blir kul!

Kommer nog vara många fler som är mycket aktiva när det blir ny månad och så återställs alla zoner så det finns massa att göra blir kul!

Nästa månad e ju då det gäller! Börjar bli taggad som fan! Jobbigt att det börjar bli dåligt väder dock så man inte kan knata runt i shorts längre! 
Å för all del Tomtebloss, grattis!

Å för all del Tomtebloss, grattis!