Hallå zonläggare!
Nu önskar jag att ni ser över zonläggningen i Västervik! Sedan ett par veckor tillbaka är det flera nya turfare som kämpar om herraväldet över våra för närvarande 17 zoner. Senaste zonförslag som beviljades är Västerviks gamla vattentorn som var en mycket välkommen julklapp 2012! Jag har lagt några förslag som jag gärna ser utlöses, och vet att Frodovic och TbirdVibes lämnat några också! Skulle uppskatta Båtsmansstugorna, Spejande sjömannen och gamla turistbyrån, samt gärna piren vid Grönsakstorget (som en försiktig start)!
Allt gott!
/jorhajness
Bygg ut i Västervik
Moderator: Zonemakers
-
- Country: Sweden
Re: Bygg ut i Västervik
Ska titta till.
-
- Country: Sweden
Re: Bygg ut i Västervik
Så. Ni behövde en liten släng med zoner där såg jag. Tittade lite på aktiviteten och den går väl att få upp lite till. 1-2 tagningar per dag. Får hoppas att det blir lite roligare med nya zoner.
Dock så måste jag säga att jag inte vet var Båtsmansstugorna, Spejande sjömannen och gamla Turistbyrån ligger. Så för att undvika en massa detektivsarbete för en zonbyggare så vill jag gärna ha mer exaktplacering och kanske till och med att förslagen som ligger på nämnda platser skrivs ut i tråden.
Dock så måste jag säga att jag inte vet var Båtsmansstugorna, Spejande sjömannen och gamla Turistbyrån ligger. Så för att undvika en massa detektivsarbete för en zonbyggare så vill jag gärna ha mer exaktplacering och kanske till och med att förslagen som ligger på nämnda platser skrivs ut i tråden.
Last bumped by Anonymous on 15 Mar 2022 16:15.