Flemingsberg

Moderator: Zonemakers

Post Reply
LAn.

Flemingsberg

Post by LAn. »

Hej!
Lyckas inte logga in för att felanmäla, så jag gör tvärtemot reglerna o provar att skriva problemet här. Kanske någon annan som tycker likadant kan anmäla på rätt sätt? :oops:

Zonen FlemStation, är svår att ta. Eller så funkar gps dåligt....jag får ofta stå och trycka mig mot stationsbyggnaden, gå ut o in o prova om och om igen....känns som att zonen ofta ligger bäst inne I kinarestaurangen.

Skulle man kunna bredda zonen, I exvis sydvästlig riktning längs spåret, så tror jag det skulle funka bättre.
Isengrim
Country: Sweden

Re: Flemingsberg

Post by Isengrim »

Kan inte säga att jag haft strul med den runt 30 takes utan problem att ta den på bron.
LAn.

Post by LAn. »

Jag har IPhone, kan det vara skillnaden?
tomtebloss

Post by tomtebloss »

Alla mobiler beter sig annorlunda. Jag brukar ta den där nere mellan byggnaden och spiraltrappan. Hängandes över räcket mot spåret ibland.
Guest

Post by Guest »

Jag håller med TS, det hade varit skönt om zonen kunde breddas lite.. Å andra sidan så har jag aldrig testat att gå ner och ta den; Jag har alltid stått uppe på bron vilket jag trodde var meningen så det kanske är därför jag inte alltid lyckas ta den..
Martini

Post by Martini »

Jag brukar alltid få den utan problem så kan nog ha med mobilen att göra. En liten förstoring av zonen skulle dock inte göra någon skada.
Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Post Reply

Return to “Stockholm”