skara

Moderator: Zonemakers

Post Reply
bad_ass
Country: Sweden

skara

Post by bad_ass »

Nu när det är så många som turfar i skara så behöver vi verkligen fler zoner dom vi har är alldeles för lite tyvärr men måste tacka för ett kanon spel gillar detta skaptmen son sakt fler zoner till skara då man kan jämföra skara med Lidköping i stort sett men det som skiljer orterna ifrån varandra är att Lidköping ha avsevärt många fler zoner å faktiskt mindre aktivitet :-) men som sakt ser fram imot ett gäng Goa zoner i skara nu.... Ha de gött..... :-)
embeoo
Zonemaker

Re: skara

Post by embeoo »

Jag har ögonen på er, plötsligt händer det. Eller inte ;)

Men försök låta bli överord, vad jag kan se är ni två som tar var sin daglig runda eller två;inte så jättemånga turfare. I Lidköping är den tre-fyra iaf. Men det finns inte något recept för en viss mängd zoner för någon antal turfare eller takes, det ska finnas så det räcker för ett bra spel på orten och bra aktivitet kan uppmuntras med lite bonuszoner fast det egentligen inte behövs.

Är någon spelare mycket mer taggad än alla andra däromkring så är inte fler zoner någon lösning, bättre att sätta upp anslag, få fler medspelare (och därmed zoner och poäng) och kanske en medalj.

Och du, testa meningsbyggnad och punkter. Värsta grejen!
bad_ass

Post by bad_ass »

Hade vart mycket trevligt med några nya zoner i skara om det skulle vara möjligt??..
Har även satt upp några anslag nu så hoppas att fler ska få upp ögonen för Turf här just i skara..mvh...
Flopflex

Post by Flopflex »

Nu kom jag på en bra zon, vid Hornborgasjön dit runt 20 tusen tranor kommer varje vår. Zonen är placerad vid en plats med fin utsikt dit många turister kommer. :)

https://mapsengine.google.com/map/edit? ... SXEcCu8fBI
kaninmage
Zonemaker

Post by kaninmage »

Hej!

Ett förslag helt klart värd en titt, vi får se vad det mynnar ut i. :)

Vad gäller zoner i självaste orten Skara så är det turfarantalet (lokala turfare) som begränsar antalet zoner idag. Dyker det upp fler "stammisar" i Skara så ska du nog se att det dyker upp zoner efter ett tag också. ;)

/kaninmage
Flopflex

Post by Flopflex »

Skara sommarland tycker jag ska ha en zon! Föreslår vid ingången här: https://maps.google.com/maps?q=58.40453 ... gl=US&z=16

:)
Post Reply

Return to “Västra Götaland”