Finns uåldrig nostalgihistorik att finna?

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
Mapenier
Posts: 24
Joined: 10 Mar 2013 15:07
Country: Sweden

Finns uåldrig nostalgihistorik att finna?

Post by Mapenier »

Jag har en liten konstig förfrågan, men det vore väldigt kul att få svar på min undran...

Det är nämligen så att jag träffade min nuvarande flickvän tack vare turfen, och nu har vi varit ihop i snart 7 månader. Vi både träffades och i stort sett blev ihop i zoner medans vi turfade. När vi blev ihop har vi ju bra koll på iaf, men vi har många gånger diskuterat och funderat NÄR vi träffades första gången. Jag vet vilken zon det var i, och vi tog den zonen ifrån varandra några gånger efter varandra, och jag kommer ihåg att jag skrev en liten rad i chatten just då också. Därmed undrar jag helt enkelt om det går att hitta aningen gammal chatthistorik, eller när vi har tagit zoner från varandra. Vi vet att det var i april eller maj 2013 och en teori jag har är att det skulle kunna vara den 27e eller 26e maj, men det kan även vara tidigare än det...

Jag har bläddrat igenom otaliga wardedsessioner (självklart var det just april-maj 2013 som var en av mina allra aktivaste turfperioder...) men samtidigt tror jag att den gången så tog vi bara den zonen från varandra några gånger, och sen gick jag hem igen, så jag tror inte att det blev någon wardedsession, kanske...

Så om någon har nån tanke på om och i så fall hur man kan få reda på nåt sånt, eller tips som kan ge en aning om det så vore det intressant...
User avatar
Marrrs
Posts: 191
Joined: 16 Apr 2012 11:14
Country: Sweden
Location: Enköping, Sweden

Re: Finns uåldrig nostalgihistorik att finna?

Post by Marrrs »

Under TvT på warded kan ni se när ni första gången tagit zoner av varandra. Det kanske hjälper.
8-)
Post Reply

Return to “Allmänt”