Vad innebär det när det står "Taking over zone.. please hold."?
Det står så konstant trots att man har stått ut tiden det tar att ta över en zon.
Det finns en knapp "hide" under texten men den kommer upp igen ändå och zonen blir aldrig tagen.
Se bilen.
Vad innebär Taking over zone.. please hold.
Vad innebär Taking over zone.. please hold.
- Attachments
-
- Screenshot_2015-01-15-06-22-41.jpg (499.88 KiB) Viewed 3893 times
Re: Vad innebär Taking over zone.. please hold.
Det är ett meddelande man får när appen försöker kontakta servern för att verifiera tagningen. Ibland (mycket sällan) kan det bugga sig.
Jag tror det kan hända ifall man tillfälligt tappat kontakten med servern. I sådana fall brukar jag bara starta om appen.
Jag tror det kan hända ifall man tillfälligt tappat kontakten med servern. I sådana fall brukar jag bara starta om appen.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Hjälper inte..
Har installerat om appen också.
Provat i mobilens inställningar också olika försök att stänga av och sätta på osv.
Jobbigt meddelande.
Har installerat om appen också.
Provat i mobilens inställningar också olika försök att stänga av och sätta på osv.
Jobbigt meddelande.
- TriggerHappy
- Country: Sweden
prova att slå av wifi
Ingen skillnad nu heller, provat det förut också.
Provade med flygplansläge men det går inte då det måste finnas någon uppkoppling mot server så då får man error istället.
Provade med flygplansläge men det går inte då det måste finnas någon uppkoppling mot server så då får man error istället.
Om du konstant lyckas ladda zoner och poäng men inte lyckas ta över zoner kan det bero på att ditt konto har spärrats.
Detta sker om man manipulerar appen på något sätt.
Detta sker om man manipulerar appen på något sätt.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
Jag förstår.
Händer det samma sak fast man tar över och inte som du beskrev det?
Edit:
Uppfattade dig fel, det är som du beskrev det och då lär det innebära det du beskriver, att mitt konto är spärrat.
Edit:
Uppfattade dig fel, det är som du beskrev det och då lär det innebära det du beskriver, att mitt konto är spärrat.
Misstänker det. Heter du coolkiddo ingame nu?tigersaid wrote:Jag förstår.
Edit:
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Dacop wrote:Misstänker det. Heter du coolkiddo ingame nu?tigersaid wrote:Jag förstår.
Edit:
Korrekt.
Då kan jag bekräfta att du är avstängd.tigersaid wrote:Dacop wrote:Misstänker det. Heter du coolkiddo ingame nu?tigersaid wrote:Jag förstår.
Edit:
Korrekt.