Bjärnum
Moderator: Zonemakers
Re: Bjärnum
Hej,
Ursäkta mitt sena svar. Bjärnums zontörst är noterad och jag ska titta på det så fort som bara möjligt
Ursäkta mitt sena svar. Bjärnums zontörst är noterad och jag ska titta på det så fort som bara möjligt

Kanon. Fyra nya nu! Dessutom dags för kvällsrundan med hundarna. Tackar.
Hmm. Några nya zoner till nästa runda skulle sitta som en keps
Har värvat några nya spelare som fajtas bra 

Verkar seegt att få till nya zoner.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
- Kingslayer
- Zonemaker
- Country: Sweden
Zonmakarna jobbar med kvoter och kan bara lägga ett bestämt antal zoner i regionen under en 4-månadersperiod. Skåne lider kraftigt av att för lite zoner har lagts tidigare, så konkurrensen är hård. Det hjälper om du vet platser är som är speciellt intressanta som du kan rekommendera.
Ok. Jag har lagt förslag. Finns förhoppningsvis kvar. Utgår från att zonförslag ligger kvar eller skall man föreslå samma månad efter månad?
- Kingslayer
- Zonemaker
- Country: Sweden
Dom ligger kvar, men pusha gärna för de riktigt intressanta platserna här i forumet.
Jag har kikat lite på Bjärnum men det är dåligt med satellitbilder där så du får gärna ordna med lite bilder så ska vi se vad som kan dyka upp.
Vi kan ta parken vid korsningen mellan Almgatan och Mossvägen som exempel. Här ligger det många förslag men på satellitbilderna ser det mycket ut som en fotbollsplan, ett av förslagen heter även "fotbollsplan", och jag vill inte lägga zoner över en fotbollsplan där ungdomarna springer runt. Här skulle tex en bild på hur verkligheten ser ut hjälpa mycket, kanske är det lämpligt med en zon i parkens västra ände mot Nygatan?
Vi kan ta parken vid korsningen mellan Almgatan och Mossvägen som exempel. Här ligger det många förslag men på satellitbilderna ser det mycket ut som en fotbollsplan, ett av förslagen heter även "fotbollsplan", och jag vill inte lägga zoner över en fotbollsplan där ungdomarna springer runt. Här skulle tex en bild på hur verkligheten ser ut hjälpa mycket, kanske är det lämpligt med en zon i parkens västra ände mot Nygatan?
Hej. Japp. Det är en fotbollsplan i den änden. Det passar bättre i andra änden av parken. Jag kan ta någon bild senare.
Ubbe
Ubbe