I stort sett Turfar jag inte mer. Men kikar in då och då. Och mina unika zoner är nu 5 stycken enligt hemsidan.
Har jag alltså blivit av med alla mina unika zoner? Jag hade lite lust att ta 250-medaljen, men just nu känns ju det lite hopplöst om jag får börja om från början igen.
Unika zoner
Re: Unika zoner
Antar att du med betalade menar att du blev supporter och då hittade unikaräknaren i appen?
Anledningen till att det såg konstigt ut på turfgame.com är troligen för att du inte tagit några zoner denna omgång. Ta ett par zoner så ska du se att det ser bättre ut.
Tapatalking with Z2
Anledningen till att det såg konstigt ut på turfgame.com är troligen för att du inte tagit några zoner denna omgång. Ta ett par zoner så ska du se att det ser bättre ut.
Tapatalking with Z2
Ja jag tog fyra till och nu står det nio
Min man har kvar alla sina unika zoner på hemsidan och han Turfar väl lika icke frekvent som jag gör.
Men jag litar på räknaren jag hittade under support. Jag blev lite taggad faktiskt! Kul att komma igång igen även om det inte blir så mycket.

Men jag litar på räknaren jag hittade under support. Jag blev lite taggad faktiskt! Kul att komma igång igen även om det inte blir så mycket.
Nu hoppade det igång! Allt blev rätt 

Re: RE: Re: Unika zoner
Kul att höra, lycka till i fortsättningen!limosa2 wrote:Nu hoppade det igång! Allt blev rätt
Tapatalking with Z2