Önskar en mer lättläst chatt.
Önskar en mer lättläst chatt.
Genom att ändra typsnitt, marginaler, färgkodning samt att göra det luftigare, så tror jag att det skulle bli mer lättläst i chatten.
- Attachments
-
- turf-chat-concept-mq.jpg (578.62 KiB) Viewed 2968 times
Re: Önskar en mer lättläst chatt.
Det där ser riktigt bra ut! +1
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
ser väl bra ut men online statusen är ju lite onödig tycker jag.
Onlinestatus och timestamp bör kunna inaktiveras via settingshazzard wrote:ser väl bra ut men online statusen är ju lite onödig tycker jag.

skicka några exempel till utvecklarna så kanske du får nån respons.
Re: RE: Re: Önskar en mer lättläst chatt.
Settings har jag märkt att utvecklarna ogärna bygger in men du kan ju föreslå detdubalizer wrote:Onlinestatus och timestamp bör kunna inaktiveras via settingshazzard wrote:ser väl bra ut men online statusen är ju lite onödig tycker jag.

Tapatalking with Samsung S7
Chatten är åtminstone tidigare medvetet utvecklad som undermålig för att inte använda för mycket resurser. Hur mycket resurser en chat nu tar men det är informationen jag fick.
Running the third-party project https://turfbridge.com
eh va ? tvivlar chatten skulle dra så mycket resurser, det var väl den där online listan dom var tvungna att ta bort för det blev för mycket lag vill jag minnas.DIProgan wrote:Chatten är åtminstone tidigare medvetet utvecklad som undermålig för att inte använda för mycket resurser. Hur mycket resurser en chat nu tar men det är informationen jag fick.