Chatten i Appen lever rövare...

Ärenden som nu blivit införda i spelet

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
Zkeeter66
Country: Sweden

Chatten i Appen lever rövare...

Post by Zkeeter66 »

I dag (1/2-11) så har chatten betett sig minst sagt konstigt!
Under mitt turfande i dag så har chatten loggats ur när skärmen slocknat/släkts..
Inläggen i chatten har kommit och gått under hela dagen, borta ibland för att sedan vara åter...
Vet inte hur många ggr jag har fått röstmedelandet om "nytt inlägg" utan att det hänt något i chatten.. samtliga ggr då jag startat appen.
Nästan lika många ggr så har det kommit meddelanden som jag inte har blivit varnad om..
Dessutom så har jag fått FC som lett till omstart av telen 3ggr då jag försökt komma in i chatten...
Mini tele är en rootad X10 miniPro.

Fler än jag med samma problem?
tomtebloss

Re: Chatten i Appen lever rövare...

Post by tomtebloss »

Chathistoriken är det något knas med. Det har varit fel förr. Ibland laddas den inte alls.

Att den säger "new message" är för att ditt nick står någonstans i chathistoriken. Laddas samma varje gång så förstår du nog att det blir lite lustigt eftersom du redan läst det.
Jojje

Post by Jojje »

Har också upplevt lite av det du beskrivit. T.ex. att jag inte fått notifikation (vita loggan) om att någon skrivit till mig nyligen, fast någon hade. Sedan när jag startat om turf så har de senaste meddelandena varit borta, som fanns där innan omstarten. Någon FC eller omstart av mobil har jag inte fått under turfningen idag.
Bara en zon till
Simon
Site Admin

Post by Simon »

Jo vi har behövt underhålla chatten ganska mycke i.o.m lite störningar vilket tar lite tid, men vi jobbar på de problemen och ska försöka förbättra systemet så snart som möjligt.

/S
Image
Zkeeter66

Post by Zkeeter66 »

Simon wrote:Jo vi har behövt underhålla chatten ganska mycke i.o.m lite störningar vilket tar lite tid, men vi jobbar på de problemen och ska försöka förbättra systemet så snart som möjligt.

/S
Tack för ert arbete!
Uppskattar verkligen chatten då det ger min en möjlighet att gnälla på Jojje då han tar mina surt förvärvade zoner innan jag fått någon nytta av mitt arbete! :twisted: :lol:
Har fått en del förklaringar till det som händer i chatten, och kan vara jag som felaktigt skyller på turf-appen när jag fått mina FC. får se om dom bara kommer med turf eller om det bli mer random..
Sjukt kul spel i vilket fall......
Post Reply

Return to “Införda”