Hej!
Jag har lagt ett zonförslag mellan Horsesoffire och Bottnentjärn väster om Volvo PV och strax norr om Bulycke ridklubb. Zonen är registrerad i Turfappens zonförslag. Den har arbetsnamnet TorsMulle.
Jag blev mycket intresserad av en zon som kräver lite mer än en cykelväg. Det finns inte en zon där vilket är alldeles för glest för att vara Hisingen.
Ha en trevlig dag / JKJE
Zonförslag Hisingen, Göteborgskommun.
Moderator: Zonemakers
Re: Zonförslag Hisingen, Göteborgskommun.
Ligger ditt förslag på nån skogsstig som inte är synlig på kartan? Så man får njuta av lite skogscykling mellan Horsesoffire och Bottnentjärn...
Det går en cykelväg enligt Eniro kartor, till höger om zonförslaget, strax sydöst om Bottnentjärn. , Mellan gatorna: Lilla Bulyckevägen./Nya älvegårdsvägen. det kunde faktiskt va en bra genväg i skogen med zon att ta =D
http://kartor.eniro.se/?c=57.726766,11. ... z=16&som=a
Sedan hade det varit kul om det fanns en mullezon rakt västerut från denna skogsväg.
http://kartor.eniro.se/?c=57.726766,11. ... z=16&som=a
Sedan hade det varit kul om det fanns en mullezon rakt västerut från denna skogsväg.
Återkoppla hur den ligger till! 

Tack jag ska ge mig ut så fort jag får tid, ok inte en annan turfkompis hinner före.
Fler förslag på förtätning Volvo Torslanda - Torslanda stadsdel
Mellan zonen Skrabbe och Oldsmallville på Gamla Sörredsvägen går en väg som om du kollar på kartan går hela vägen till Sörredsvägen strax väster om RollingGunnar. Här borde det finnas förtätning för fler olika rutter runt om på Västra Hisingen.
Jag har lagt ettt zonförslag i hörnet Sörredsvägen/GamlaSörredsvägen, mittemot fabriken som ligger där. (Inne i en glänta så det är omöjligt att bilturfa) Sedan skulle det kunna finnas ytterliggare en på vägen där i Låssby.
Vid mitt zonförslag där ska kommenteras att Göteborgs stad har satt upp skyltar för cyklister vart vägen leder, så det är ju en cykelled med.
Mellan zonen Skrabbe och Oldsmallville på Gamla Sörredsvägen går en väg som om du kollar på kartan går hela vägen till Sörredsvägen strax väster om RollingGunnar. Här borde det finnas förtätning för fler olika rutter runt om på Västra Hisingen.
Jag har lagt ettt zonförslag i hörnet Sörredsvägen/GamlaSörredsvägen, mittemot fabriken som ligger där. (Inne i en glänta så det är omöjligt att bilturfa) Sedan skulle det kunna finnas ytterliggare en på vägen där i Låssby.
Vid mitt zonförslag där ska kommenteras att Göteborgs stad har satt upp skyltar för cyklister vart vägen leder, så det är ju en cykelled med.