Mer zoner i Helsingborg
Moderator: Zonemakers
Mer zoner i Helsingborg
Liter mer zoner i Helsingborg vore trevligt
. Åtminstone en vid Knutpunkten.

Re: Mer zoner i Helsingborg
varför ska ni ha mer? där händer ändå inget ragga upp fler spelare så får ni säkert.
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö

Ja vår "superuträknare" antyder att helsingborg redan har ett bra antal zoner /spelare...skaffa lite folk som spelar så kommer zonerna ramla in.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Kanske man kan tillfråga superuträknaren igen? 

Ni snodde tillbaka min zon ganska fort som jag var och knyckte när jag var på besök iallafall 

Helsingborg har haft MYCKET aktivitet sista 2 månaderna (syns i Region stats) och har bara 8 zoner att slåss om. Jag (tillsammans med andra) föreslår zoner men än så länge inget resultat. Tacksam om vi kunde få in fler zoner i Helsingborg. Är säker på att fler håller med!
Vad jag märkte utgav när jag var där var att ni är värda fler zoner!
Och har ni bara 8 st är det på för tok för lite, ett tips är att ha en zon vid stationen.. Det är alltid en bra idé, då många utifrån enkelt kan komma och hjälpa till med motståndet.
Jag har varit i helsingborg förut, men struntat i att ta någon zon, för den första zonen ligger galet långt ifrån stationen!
Sent from my HTC Desire
Och har ni bara 8 st är det på för tok för lite, ett tips är att ha en zon vid stationen.. Det är alltid en bra idé, då många utifrån enkelt kan komma och hjälpa till med motståndet.
Jag har varit i helsingborg förut, men struntat i att ta någon zon, för den första zonen ligger galet långt ifrån stationen!
Sent from my HTC Desire